معرفی اصولی بهترین جراح بینی استخوانی در شیراز

بهترین جراح بینی استخوانی در شیراز کیست؟

جالب است بدانید فرم بینی استخوانی به دلیل ویژگی هایی که دارد براحتی به جراح اجازه می دهد تغییرات مورد نیاز را حین عمل بینی پیاده سازی کند! قوسی ظریف و ملایم، کاهش سایز بینی، نوک بینی سربالا و … همگی به زیبایی روی بینی های استخوانی قابل اجرا هستند. در واقع اگر بینی شما استخوانی است با انتخاب یک پزشک متبحر و کاردرست، می توانید انتظار عملی بسیار موفق و بدون ریسک داشته باشید. برای آشنایی با بهترین جراحان بینی استخوانی در شیراز با ما همراه باشید.

نوبت دهی فوری ویزیت و عمل

امکان پرداخت اقساطی جراحی بینی

جراح بینی استخوانی در شیراز

در این بخش می توانید بهترین جراحان بینی استخوانی در شیراز را مشاهده نمایید. همه ی این پزشکان با تخصص و تجربه کاری بسیار بالا قادرند نتیجه ای شگفت انگیز برای شما رقم بزنند.

متخصص گوش، حلق و بینی

نمونه عمل
بیشتر
پنهان

سبک عمل: طبیعی, نیمه فانتزی

پیشنهاد برای: بینی گوشتی, بینی استخوانی

هزینه جراحی: 40 تا 55 میلیون تومان

نمونه عمل دکتر مسیح طالع

متخصص گوش، حلق و بینی

نمونه عمل
بیشتر
پنهان

سبک عمل: نیمه فانتزی, فانتزی

پیشنهاد برای: بینی گوشتی, بینی استخوانی

هزینه جراحی: 40 تا 55 میلیون تومان

نمونه عمل دکتر امید زرگرانی

متخصص گوش، حلق و بینی

نمونه عمل
بیشتر
پنهان

سبک عمل: نیمه فانتزی, فانتزی

پیشنهاد برای: بینی گوشتی, بینی استخوانی

هزینه جراحی: 30 تا 40 میلیون تومان

نمونه عمل دکتر سولماز قربانی

متخصص گوش، حلق و بینی

نمونه عمل
بیشتر
پنهان

سبک عمل: طبیعی, نیمه فانتزی

پیشنهاد برای: بینی گوشتی, بینی استخوانی

هزینه جراحی: 40 تا 55 میلیون تومان

نمونه عمل دکتر آرش سبحان منش

متخصص گوش، حلق و بینی

نمونه عمل
بیشتر
پنهان

سبک عمل: طبیعی, نیمه فانتزی

پیشنهاد برای: بینی استخوانی

هزینه جراحی: 70 تا 85 میلیون تومان

نمونه عمل دکتر حامد پوستچی

بهترین جراح بینی خود را بیابید.

هزینه جراحی بینی استحوانی در شیراز

هزینه های جراحی بینی استخوانی در شیراز بسته به موارد مختلفی تعیین می شوند. دستمزد پزشک، هزینه های کلینیک جراحی، هزینه های جانبی و … تعدادی از این موارد می باشند. در این بخش پزشکانی را به شما معرفی می کنیم که علاوه بر تخصص بسیار بالا، دستمزد و هزینه های معقول دریافت می کنند.

دکتر مسیح طالع

40 تا 55 میلیون تومان

دکتر امید زرگرانی

40 تا 55 میلیون تومان

دکتر سولماز قربانی

30 تا 40 میلیون تومان

دکتر آرش سبحان منش

40 تا 55 میلیون تومان

دکتر حامد پوستچی

70 تا 85 میلیون تومان

عمل بینی استخوانی با شرایط اقساطی در شیراز

اگر بینی شما استخوانی است و در شیراز زندگی می کنید خوب است بدانید مجموعه زیباکس برای شما شرایطی بسیار ویژه در نظر گرفته است.  شما می توانید به کمک زیباکس توسط برترین جراحان، بینی خود را عمل کنید و هزینه آن را به صورت اقساطی پرداخت نمایید. این پرداخت اقساطی با شرایط بسیار راحت و به صورت فوری قابل انجام می باشد.

اقساط عمل بینی با بهترین جراحان شیراز

نمونه عمل بینی استخوانی در شیراز

همه ی ما قبل از انتخاب جراح بینی، در اینترنت و شبکه های مجازی نمونه کارهای جراحان مختلف را جستجو می کنیم. این کار، ما را با سبک عمل و میزان مهارت پزشکان متفاوت آشنا کرده و روند انتخاب جراح را برای ما سریعتر می کند. به همین دلیل در این قسمت نمونه کارهایی از بهترین جراحان بینی استخوانی در شیراز را برای شما جمع آوری کرده ایم تا با مقایسه آنها انتخاب مناسب تری داشته باشید.

متخصص گوش، حلق و بینی

متخصص گوش، حلق و بینی

متخصص گوش، حلق و بینی

متخصص گوش، حلق و بینی

متخصص گوش، حلق و بینی

نظرسنجی بهترین جراحان بینی استخوانی در شیراز

نظرسنجی از افرادی که توسط پزشک عمل بینی مورد نظر ما جراحی شده اند به ما کمک می کند انتخابی مناسب داشته باشیم و در نهایت به نتیجه ی دلخواهمان دست یابیم.

متخصص گوش، حلق و بینی

معصومه نظری

برای عمل بسیار راضی بودم، بدون درد، کبودی خیلی کم، به دیگران حتما توصیه میکنم.

فریبا امیدوار

واقعا با حوصله و کاربلد و با اعتماد به نفس هستن که حس اطمینان خاطر رو در وجود شما ایجاد میکنن.

فاطمه. ا

من به تازگي عمل كردم و خيلي عالي شدم، بدون درد و حتي كبودي، همونطور كه قبل از عمل هم برام توضيح دادن تامپون نداشتم كه همين عمل رو خيلي راحت كرد برام.

شراره

خیلی دکتر خوبی هستن. واقعا میشه گفت دکتر طالع بهترین جراح بینی شیراز هستن. خودم یک سال پیش و خواهرم سه ماه پیش عمل کردیم. هردو راضی هستیم.

نگار

هم کارشون خوبه هم خیلی خوش اخلاقن.

متخصص گوش، حلق و بینی

محبوبه زمانی
تشکر میکنم از جناب اقای دکتر کارشون رو به نحو احسنت انجام میدن.
محمد غلامی

سلام واقعا ممنونم ازتون دکتر زرگرانی از کارتون واقعا راضیم دکتر فوق العاده حرفه ای با مهارت بالا خوش ذوق و جوان

رحیمی

من کلا ده روز عمل کردم خوبه تا حالا ک راضیم ایشالا ک خوب بشه.

متخصص گوش، حلق و بینی

سولماز
6

خانم دكتر بسیار مهربان و خوش برخورد و باسواد بودن. خیلی با صبر و حوصله منو ویزیت كردن.

مونا
8

رفتار پرسنل عالی و رفتار خودشون به شدت دلسوزانه و خوش برخورد معاینه کلی از همه جهات و گوش دادن به اینکه من دقیقا چه مشکلی دارم واقعا عالی و پیشنهاد میکنم هر کس مشکل داره به دکتر عزیزم مراجعه کنن.

زیبا

معطلی در مطب زیاد بود... اما برخورد دکتر خوب.مشکل حساسیت گلو درد فعلا دارو تجویز کردند وعکس از حنجره بگیرم

ستایش
7

من دو سال پیش جراحی بینی نیمه فانتزی برام انجام دادن. دقیقا همون مدلی شده که میخواستم.

صمیه
6

یکی از دوستام چند سال با ایشون جراحی کرد. چون خیلی خوب شده بود منم تصمیم گرفتم دماغمو عمل کنم. خداروشکر تا الان راضیم و هیچ مشکلی ندارم.

فاطمه
6

دماغ من طی یه تصادف به شدت آسیب دیده بود. طوری که هیچ جراحی قبول نمی‌کرد. تا اینکه خانم دکتر قبول کردن دستشون طلااا دکتر واقعا کارشون عالیه.

من انحراف شدید بینی داشتم. تنفسم دچار مشکل شده بود. همین چند وقت پیش با دکتر قربانی جراحی کردم. الان که خیلی همه ظاهرش هم تنفسم خیلی خوب شده خداکنه همیشه همینطوری بمونه.

المیرا
7

خیلی خیلی عالی و برخورد محترمانه هم از طرف منشی و هم از طرف دکتر

متخصص گوش، حلق و بینی

مریم
5

بینی من گوشتی بود اولش خیلی ورم داشت و انگار اصلا عمل نشده بود اما به مرور بهتر شد و الان خیلی کیوت شده. خیلی کار دکتر سبحان منش عالیه.

کیانا

من از عملم خیلی راضی‌ام. هیچ جای بینیم مشکلی نداره. یه حالت طبیعی داره با یه قوس و سر بالایی خیلی کم. ممنونم از دکتر سبحان منش.

سبزواری
5

دکتر سبحان منش خیلی خوش اخلاق و خوش برخوردن. این باعث میشه حس بهتری از عمل باهاشون داشته باشی.

آلا
5

دکتر سبحان منش از همون اول به من گفتن بینیم خیلی خوب میشه. الان خیلی راضی ام از عملم.

نهال
5

من اولش دوست داشتم بینیم فانتزی باشه اما وقتی برام توضیح دادن و نیمه فانتزی عمل کردم خیلی خوشحال شدم. دکتر سبحان منش کارشون حرف نداره.

متخصص گوش، حلق و بینی

درناز
5

من خیلی از بینیم راضی‌ام. خیلی فرم طبیعی داره و به صورتم به شدت میاد. یه چیزی که خیلی برام مهم بود این بود که بینیم خیلی کوچیک نشه، چون صورتم نسبتا بزرگه و خداروشکر همینطور هم شد و ممنونم از دکتر پوستچی عزیز.

سحر
5

من فرم نیمه فانتزی می‌خواستم که بیشتر نزدیک به طبیعی باشه و دقیقاً بینیم همونطور شد. دکتر پوستچی کارشون عالیه به نظرم.

مهسا
5

بینی من انحراف خفیفی داشت و دوست داشتم در کنار زیبایی مشکل تنفسیم هم حل شه که همینطور هم شد. از نوع برخورد دکتر پوستچی هم خیلی خوشم اومد. خیلی با شخصیت هستن.

آناشید
5

بینی من گوشتی بود و دکتر پوستچی قبول نکردن عملش کنن. اما خب برخوردشون خیلی خوب بود.

الهه
5

ورم بینی من یه مقدار زیاد طول کشید تا از بین بره و خیلی اولش ترسیده بودم. اما دکتر پوستچی بهم اطمینان دادن که ورمش از بین میره و بینیم بعدش خودش رو نشون میده و دقیقاً همینطور شد.

شیوه انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی در شیراز

انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی در شیراز را به زیباکس بسپارید! مجموعه زیباکس 5 سال تجربه فعالیت در زمینه عمل های زیبایی در شیراز را دارد و طی این مدت نتایج عمل همه ی جراحان را آنالیز و بررسی کرده است! کارشناسان ما به صورت تخصصی آموزش دیده اند با توجه به فرم بینی و بودجه شما مناسب ترین پزشک را به شما معرفی کرده و تا رسیدن به نتیجه ی دلخواه، همراه شما باشند.

بهترین جراح بینی استخوانی در شیراز

فرم بینی استخوانی به دلیل ویژگی هایی که دارد بستری مناسب برای رسیدن به نتیجه ای فوق العاده در اختیار دکتر عمل بینی شما قرار می دهد. در واقع می توان گفت که اگر بینی شما استخوانی است با انتخاب جراحی کاربلد و متخصص، می توانید نتیجه ی دلخواهتان را تضمین کنید. اما انتخاب جراح مناسب یکی از بزرگترین چالش های پیش از عمل بینی برای بسیاری از ماست. تنوع بالای پزشکانی که در این زمینه فعالیت می کنند ما را سردرگم کرده و تشخیص برترین دکتر عمل بینی را برای ما دشوارتر می کند. ولی برای انتخاب جراحی مناسب یک راه آسان و مطمئن وجود دارد.

برای آشنایی با بهترین جراحان شیرازی که در عمل بینی استخوانی استادند کافیست با زیباکس همراه باشید.

بهترین جراح بینی استخوانی در شیراز را با زیباکس بشناس!

تیم کارشناسان زیباکس با تجربه 5 سال فعالیت، روی نحوه جراحی و میزان مهارت پزشکان مختلف شناخت کامل دارند. و می توانند با توجه به فرم بینی و شرایطتان مناسبترین جراح را به شما معرفی کنند. پزشکی که در فرم بینی استخوانی تخصص کامل داشته باشد و بتواند سبک مورد نظر شما را با ظرافت پیاده سازی کند. برای دریافت این مشاوره با ما ارتباط برقرار نمایید.

ویژگی های بینی استخوانی کدامند؟

بینی های استخوانی دارای ساختار غضروفی-استخوانی قوی و محکم  و پوست نازک هستند. این ویژگی ها به جراح اجازه می دهند بدون نیاز به پیوند غضروف و با تراشیدن استخوان، تغییرات مورد نظر را اعمال کرده و بینی را به شکل دلخواه فرم دهد. قوز روی تیغه بینی از دیگر ویژگی های این فرم بینی ها می باشد که بسیاری برای برطرف کردن آن اقدام به عمل می کنند.

عمل بینی استخوانی به سبک طبیعی

در جراحی به سبک طبیعی تغییرات شدید روی بینی اعمال نمی شود و تمرکز بیشتر بر روی رفع ایرادات و نواقص است. در این سبک تیغه بینی صاف است و نوک بینی در حد رفع افتادگی بالا می رود. همچنین سایز بینی در حدی که تناسب با سایر اجزای صورت حفظ شود کاهش می یابد. با توجه به این ویژگی ها جراحی به سبک طبیعی برای بینی های استخوانی گزینه مناسبی می باشد.

بینی استخوانی و عمل بینی نیمه فانتزی

در عمل بینی نیمه فانتزی جراح به تیغه ی بینی قوسی ملایم داده و نوک بینی تا حدی سربالا می شود. در این سبک از تغییرات گسترده و چشمگیر خودداری شده و سایز بینی در حدی کوچک می شود که تعادل اعضای صورت برقرار بماند. اگر بینی شما استخوانی است خوب است بدانید کاندیدای مناسبی برای سبک جراحی نیمه فانتزی می باشید و در صورت انتخاب پزشک کاربلد، نتیجه ای فوق العاده در انتظار شماست.

جراحی بینی استخوانی به سبک فانتزی و عروسکی

عمل بینی فانتزی به نسبت مدل های دیگر با حساسیت و پیچیدگی بیشتری همراه است. سایز بینی در این سبک از حد طبیعی کوچک تر و تیغه ی بینی باریک می شود. به علاوه نوک بینی کاملا سربالا و تیغه قوس دار می گردد. با توجه به تغییرات فراوان در سبک فانتزی، انتخاب مناسبی برای افراد با بینی های گوشتی نمی باشد ولی زیباجویان با بینی های استخوانی می توانند این سبک را انتخاب کنند.

عوارض عمل بینی استخوانی

از آن جایی که جراحی بینی های گوشتی به مهارت و تخصص بیشتری نیاز دارد، طبیعتا نسبت به نوع استخوانی هزینه بالاتری را شامل می شود. اما شما زیباج

عوارض پس از عمل بینی ممکن است به دلیل عوامل مختلفی از جمله تراکم بینی، تغییر شکل استخوان‌های بینی، التهابات و عفونت‌ها و یا واکنش بدن به عمل جراحی باشد. همچنین، نحوه انجام عمل جراحی و تجربه و مهارت جراح نیز می‌تواند بر تعداد و شدت عوارض تأثیرگذار باشد. تعدادی از عوارض پس از جراحی بینی استخوانی را در ادامه مشاهده می کنید.

ویان می توانید با کمک زیباکس به صورت اقساطی این هزینه ها را پرداخت کنید. برای اطلاعات بیشتر با ما ارتباط برقرار نمایید.

کبودی پس از عمل بینی استخوانی

این کبودی ممکن است در ناحیه بینی و یا اطراف چشم‌ها ظاهر شود و معمولا در طی چند روز تا چند هفته به طور طبیعی بهبود می‌یابد. برای کاهش کبودی، استفاده از کمپرس یخ اطراف ناحیه مورد عمل، و همچنین استفاده از داروهای ضد التهاب و تجویز شده توسط پزشک جراح می‌تواند مفید باشد.

سردرد بعد از عمل بینی استخوانی

علت سردرد پس از عمل بینی ممکن است به دلیل تغییرات فشار خون و تغییرات در سینوس‌ها یا حتی از عوارض جانبی داروهای بیهوشی در زمان عمل باشد. سردرد پس از عمل بینی معمولا به طور طبیعی بهبود می‌یابد و می‌توان با استفاده از داروهای تسکین‌دهنده درد و استراحت کافی، آن را کاهش داد.

خونریزی پس از عمل بینی استخوانی

خونریزی بعد از عمل بینی ممکن است به دلیل ترشح خون از محل عمل یا عفونت باشد. در بعضی موارد، خونریزی ممکن است نشانه‌ای از انحراف ستون بینی یا مشکلات دیگر باشد. در صورت ادامه دار شدن خونریزی پیشنهاد می شود به پزشک مراجعه نمایید.

کاهش حس بویایی پس از جراحی بینی استخوانی

تغییرات در ساختار بینی و حذف توده‌های بینی ممکن است باعث کاهش بو شدید پس از عمل شود. این عارضه هم به صورت طبیعی برطرف می شود ولی در صورت ادامه دار شدن پزشک خود را در جریان بگذارید.

عفونت پس از عمل بینی استخوانی

عفونت ممکن است یکی از عوارض جانبی عمل بینی باشد که نیاز به درمان دارد. علائم عفونت شامل تورم، درد، گرما، قرمزی و ترشحات غیرعادی از بینی می  باشد. در صورتی که این علائم را تجربه کردید، باید به پزشک خود مراجعه کنید تا عفونت را تشخیص دهد و درمان مناسب را برای شما تجویز کند. درمان عفونت ممکن است شامل مصرف آنتی‌بیوتیک یا داروهای ضد التهاب باشد.

مراقبت های پس از عمل بینی استخوانی

مراقبت های بعد از عمل بینی به ما کمک می کند دوران نقاهت کوتاهتری داشته باشیم و به نتیجه ی موفق تر و بهتری دست پیدا کنیم. در ادامه تعدادی از مراقبت های بعد از جراحی بینی را با هم بررسی می کنیم.

  1. استفاده از داروهای تجویز شده توسط پزشک به صورت دقیق و به موقع.
  2. استفاده از یخ یا کمپرس برای کاهش تورم و درد.
  3. استراحت کافی و اجتناب از فعالیت های سنگین یا ورزشی.
  4. اجتناب از خوردن غذاهای سخت یا گرم و نوشیدن مایعات به مقدار زیاد.
  5. مراقبت و شستشوی بینی به صورت منظم و بهداشتی.
  6. پیروی از دستورات پزشک در مورد تغذیه و منع غذایی
  7. اطلاع رسانی به پزشک در صورت بروز هر گونه علائم ناخوشایند یا عفونت.

 

همچنین، باید توجه داشت که هرگونه علائم ناخوشایند یا عفونت بعد از عمل بینی باید به پزشک گزارش شود تا درمان مناسب انجام شود. ضمنا اضافه می کنیم در صورت بهره مندی از جراحی متخصص و متبحر، دوران نقاهت کوتاهتر و عوارض کمتری تجربه خواهید کرد.

جستجو هوشمند جراح بینی

بهترین و مناسب‌ترین جراح‌زیبایی بینی خود را بیابید.

مشاوره جراحی زیبایی بینی

بهترین و مناسب‌ترین جراح‌زیبایی بینی خود را بیابید.

بیشتر بدانید

جهت دریافت مشاوره تلفنی فرم زیر را تکمیل نمایید.

نام شما
شماره تماس
توضیحات

تماس با مشاورین زیباکس