معرفی اصولی بهترین جراح بینی گوشتی در شیراز

بهترین جراح بینی گوشتی در شیراز را از ما بخواهید!

رقم زدن نتیجه ی رضایت بخش در عمل بینی های گوشتی کار هر پزشکی نیست! هر جراحی از پس این بر نمی آید که نوک گرد و بزرگ بینی های گوشتی را با ظرافت و مهارت به تیغه ای باریک و خوش فرم تبدیل کند! بنابراین اگر بینی شما گوشتی است باید در انتخاب جراح توجه و حساسیت بیشتری داشته باشید! با ما همراه باشید تا راز پیدا کردن بهترین جراح بینی گوشتی در شیراز را بدانید.

نوبت دهی فوری ویزیت و عمل

امکان پرداخت اقساطی جراحی بینی

جراح بینی گوشتی در شیراز

پزشکان بسیاری در شیراز در زمینه عمل بینی های گوشتی فعالیت می کنند. اما اگر نتایج عمل های آنها را با دقت بررسی کنید متوجه می شوید تنها تعداد معدودی موفق شده اند نتایج رضایت بخش و قابل قبولی رقم بزنند. در این بخش تعدادی از برترین و موفق ترین جراحان بینی گوشتی در شیراز را به شما معرفی می کنیم.

متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی

نمونه عمل
شیراز
بیشتر
پنهان

سبک عمل: طبیعی, نیمه فانتزی, فانتزی

پیشنهاد برای: بینی گوشتی, بینی استخوانی, ترمیم بینی

هزینه جراحی: 30 تا 40 میلیون تومان

نمونه عمل دکتر غلامرضا معین

متخصص گوش، حلق و بینی

نمونه عمل
شیراز
بیشتر
پنهان

سبک عمل: طبیعی, نیمه فانتزی, فانتزی

پیشنهاد برای: بینی گوشتی, بینی استخوانی

هزینه جراحی: 55 تا 70 میلیون تومان

نمونه عمل دکتر شهریار شاهمرادی

متخصص جراحی دهان، فک و صورت

نمونه عمل
شیراز
بیشتر
پنهان

سبک عمل: طبیعی, نیمه فانتزی, فانتزی

پیشنهاد برای: بینی گوشتی, بینی استخوانی, ترمیم بینی

هزینه جراحی: 30 تا 40 میلیون تومان

نمونه عمل دکتر حمیدرضا کاظمی

متخصص گوش، حلق و بینی و جراح سر و گردن

نمونه عمل
شیراز
بیشتر
پنهان

سبک عمل: طبیعی, نیمه فانتزی, فانتزی

پیشنهاد برای: بینی گوشتی, بینی استخوانی, ترمیم بینی

هزینه جراحی: 40 تا 55 میلیون تومان

نمونه عمل دکتر بهروز گندمی

بهترین جراح بینی خود را بیابید.

هزینه جراحی بینی گوشتی در شیراز

جراحی بینی های گوشتی با توجه به ویژگی های این فرم بینی ها حساسیت بیشتری به نسبت فرم استخوانی دارد. بنابراین معمولا هزینه بیشتری هم شامل می شود. در این بخش شروع هزینه جراحی بینی های گوشتی توسط برترین جراحان شیرازی را برای شما قرار داده ایم.

دکتر غلامرضا معین

30 تا 40 میلیون تومان

دکتر شهریار شاهمرادی

55 تا 70 میلیون تومان

دکتر حمیدرضا کاظمی

30 تا 40 میلیون تومان

دکتر بهروز گندمی

40 تا 55 میلیون تومان

عمل بینی گوشتی اقساطی در شیراز با زیباکس

با توجه به هزینه های نسبتا بالای عمل بینی های گوشتی، مجموعه زیباکس شرایط ویژه ای برای شما زیباجویان در نظر گرفته است! به این صورت که برای اولین بار در شیرازعمل بینی اقساطی با شرایطی بسیار ساده و به صورت فوری امکان پذیر شده است. درواقع با این شرایط شما می توانید بدون نگرانی از هزینه ها، توسط برترین جراحان، بینی خود را عمل کنید.

اقساط عمل بینی با بهترین جراحان شیراز

نمونه عمل بینی گوشتی در شیراز

بررسی نمونه کارهای جراحان مختلف یکی از مهمترین مراحل انتخاب پزشک عمل بینی است. به همین دلیل در این بخش تصاویر نمونه کارهای بهترین و معروفترین جراحان بینی شیرازی را برای شما قرار داده ایم.

متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی

متخصص گوش، حلق و بینی

متخصص جراحی دهان، فک و صورت

متخصص گوش، حلق و بینی و جراح سر و گردن

نظرسنجی بهترین جراحان بینی

بررسی نظرات افرادی که توسط پزشک مورد نظر شما جراحی بینی شده اند، می تواند بسیار کمک کننده باشد. طبیعتا هرچه میزان رضایت این افراد بیشتر باشد، شما با اطمینان زیادتری دست به انتخاب خواهید زد. در ادامه می توانید نظرات زیباجویان را در خصوص تعدادی از بهترین جراحان بینی گوشتی در شیراز مطالعه نمایید.

متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی

مهین تاج پور

واقع دکتر معین دستمریزاد دارن. جراحی بینیشون عالیه و ظریفه.

علیرضا سوفی

دکتر خیلی با تجربه و کاربلد هستن. فرم بینی من طبیعی و مردونه شده و خیلی عالیه. اولش فکر میکردم نیمه فانتزی بهتره اما الان خوشحالم دکتر این مدل رو بهم پیشنهاد کرد.

ندا جوکار.0111

کار دکتر رو خیلی دوست دارم. ما چند نفر با هم توی یه دوره جراحی بینی داشتیم همه راضی هستیم.

متخصص گوش، حلق و بینی

معصومه براتی

من بینی گوشتی داشتم. خیلی خوب عمل کردن. دقیقا همونی شد که می خواستم.

 

نجاتی

از همه نظر عالین. خوش برخورد و با تجربه. کارشون واقعا خوبه

نیما

عمل زیبایی بینی انجام دادم واقعا کارشون عالیه خیلی حرفه ایی و خوش اخلاق بسیار دکتر محبوب و دوست داشتنی

صبوری

دخترم عمل بینی شد و خیلی رضایت داره

کیانا

واقعا دکتر شاهمرادی بینظیرن. کارشون عالیه

متخصص جراحی دهان، فک و صورت

ایلدا
5

بینی من حقیقتاً خوب شده. خیلی از عمل دکتر کاظمی راضی بودم.

دنیا
5

دکتر کاظمی خیلی کارشون خوبه. بینی من گوشتی بود و عالی شد واقعا انتظار این همه تغییر خوب رو نداشتم.

سروناز
5

من با یه بینی گوشتی داغون و نا امید رفتم پیششون عمل کردم و خوب شد. نگا نمیگم عالی شده ولی راضی ام خوب شده. من از کار دکتر کاظمی راضی بودم.

سمیرا
5

بینی من استخوانی بود و انتظار داشتم خوب شه و خوب شد. دست دکتر کاظمی درد نکنه.

تاج بانو
5

من و خواهرم جفتمون با دکتر کاظمی عمل کردیم و هردومون هم راضی هستیم.

متخصص گوش، حلق و بینی و جراح سر و گردن

شیدا محبی

دکتر گندمی کارشون عالیه. بینی من بهتر از چیزی شده که خودم فکر می‌کردم.

مریم فاضلی

دکتر گندمی بی نظیرن هم از نظر تجربه هم اخلاق هم شخصیت و هم تخصص. خدا حفظشون کنه

کمال.0917

از نتیجۀ کار خیلی میترسیدم اما خدا رو شکر کار دکتر خیلی عالیه خیلیییی...

شیوه یافتن بهترین جراح بینی در شیراز

تشخیص این که در بین تعداد زیاد پزشکان عمل بینی در شیراز، کدام در جراحی بینی های گوشتی متخصص هستند و می توانند نتیجه دلخواه ما را رقم بزنند کار ساده ای نیست! اگر انتخاب پزشکی مطمئن و با تجربه شما را هم سردرگم کرده نگران نباشید! مجموعه زیباکس در این چالش بزرگ در کنار شماست و با ارائه مشاوره تخصصی در انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در شیراز به شما کمک می کند. کارشناسان ما با توجه به شناخت کاملی که از سبک عمل و تخصص جراحان مختلف دارند، بسته به فرم بینیتان مناسبترین جراح را به شما معرفی می کنند.

بهترین جراح بینی گوشتی در شیراز

جراحی بینی های گوشتی با توجه به خصوصیات این فرم بینی ها با پیچیدگی و حساسیت بیشتری همراه است. و اگر توسط جراح وارد و متبحر انجام نشود، نه تنها ممکن است روی ظاهر شما تاثیر منفی بگذارد، می تواند با مشکلات عدیده ی تنفسی نیز همراه باشد. به عنوان مثال احتمالا اطرافتان افرادی را با بینی های گوشتی مشاهده کرده اید که پس از جراحی، فرم قبلی بینی آنها برگشته یا افتادگی نوک بینی پیدا کرده اند. دلیل این موضوع انتخاب پزشکی بوده که مهارت و تبحر کافی در عمل بینی های گوشتی را نداشته است. بنابراین می توان گفت انتخاب جراحی که در عمل بینی های گوشتی تخصص داشته باشد بسیار اهمیت دارد!

بهترین جراح بینی گوشتی در شیراز را با زیباکس بشناس!

مجموعه زیباکس در انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در شیراز به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد! کارشناسان ما با توجه به تجربه 5 سال فعالیت در زمینه عمل های زیبایی، با میزان مهارت جراحان مختلف آشنایی کامل دارند و می توانند با آنالیز چهره و فرم بینی شما مناسبترین جراح را به شما معرفی کنند.

بینی های گوشتی چه مشخصاتی دارند؟

در بخش قبلی گفتیم عمل بینی های گوشتی با توجه به ویژگی های این فرم بینی حساسیت بیشتری به نسبت فرم استخوانی دارد. از مهمترین این ویژگی ها ساختار غضفروفی و استخوانی ضعیف است. به دلیل این خصوصیت در مواردی به تشخیص جراح برای استحکام غضروف ها و فرم گرفتن بهتر بینی، از پیوند غضروف استفاده می شود. یکی دیگر از ویژگی های بینی های گوشتی داشتن پوست ضخیم است. این ویژگی اعمال تغییرات در حین جراحی را برای پزشک دشوار کرده و دست جراح را برای تغییرات گسترده می بندد. غدد چربی فعال زیر پوست، نوک بینی پهن و گرد و نرم بودن نوک بینی از دیگر خصوصیات بینی های گوشتی می باشند.

بینی های گوشتی و عمل بینی طبیعی

همانطور که گفتیم با توجه به خصوصیات بینی های گوشتی، پزشک امکان اعمال تغییرات گسترده را حین عمل ندارد. بنابراین باید مدلی را برای جراحی بینی های گوشتی انتخاب کنیم که نیاز به تغییرات شدید نداشته باشد. از آن جایی که جراحی به سبک طبیعی بیشتر بر رفع ایرادات و نواقص بینی تاکید داشته و نیازی به تغییرات شدید ندارد، بهترین گزینه برای عمل بینی های گوشتی است.

در سبک طبیعی تیغه ی بینی صاف و بدون قوس بوده و نوک بینی فقط در حد رفع افتادگی بالا می رود. در این سبک از کوچک کردن بیش از حد بینی اجتناب شده و سایز بینی در حدی کاهش پیدا می کند که تناسب اعضای چهره برقرار شود.

عمل بینی نیمه فانتزی برای بینی های گوشتی

در عمل بینی به سبک نیمه فانتزی ظاهر بینی اندکی از حالت طبیعی خارج می شود. تیغه ی بینی قوسی ملایم داشته و نوک بینی تا حدی سربالا می شود. افراد با بینی های گوشتی بسته به میزان ضخامت پوست و فرم بینی با مشورت و صلاحدید پزشک می توانند این سبک را برای عمل جراحی خود انتخاب کنند.

عمل بینی گوشتی فانتزی در شیراز

سبک فانتزی بر خلاف دو فرم طبیعی و نیمه فانتزی، نیاز به تغییرات شدیدتری روی بینی دارد. در این سبک، سایز بینی به حد قابل توجهی کوچک و تیغه ی بینی باریک می شود.  به علاوه نوک بینی درمدل عروسکی سربالا و تیغه بینی کاملا قوس دار می باشد. با توجه به تغییرات زیاد در مدل بینی فانتزی و عروسکی، این سبک برای بینی های گوشتی توصیه نمی شود.

هزینه عمل بینی گوشتی در شیراز

از آن جایی که جراحی بینی های گوشتی به مهارت و تخصص بیشتری نیاز دارد، طبیعتا نسبت به نوع استخوانی هزینه بالاتری را شامل می شود. اما شما زیباجویان می توانید با کمک زیباکس به صورت اقساطی این هزینه ها را پرداخت کنید. برای اطلاعات بیشتر با ما ارتباط برقرار نمایید.

عوارض عمل بینی گوشتی

زیباجویانی که بینی های گوشتی دارند به طور معمول پس از عمل عوارض بیشتر و دوران نقاهت طولانی تری تجربه می کنند. اما بهره بردن از یک جراح متخصص و با تجربه می تواند به کاهش این عوارض کمک بسیاری کند. در ادامه تعدادی از عوارض عمل بینی گوشتی را بررسی می کنیم.

درد بعد از عمل بینی گوشتی

بعد از عمل بینی گوشتی، ممکن است درد و تورم در ناحیه بینی و صورت ایجاد شود که معمولاً تا چند هفته پس از عمل ادامه دارد.

خونریزی پس از جراحی بینی گوشتی

 خونریزی ملایم تا متوسط پس از عمل بینی گوشتی معمول است، اما در برخی موارد ممکن است خونریزی شدید و نیاز به درمان داشته باشد.

عفونت بینی گوشتی پس از عمل

عفونت در محل عمل جراحی نیز یک عارضه احتمالی است که نیاز به درمان دارد.

کاهش حس بویایی پس از جراحی بینی گوشتی

بعد از عمل بینی گوشتی، ممکن است حس لمس و حس بویایی تغییر کند و یا به مدت کوتاهی از دست رفته باشد.

تغییرات فرم بینی

 اگر جراحی ناوارد برای عمل بینی خود انتخاب کرده باشید، عمل بینی گوشتی ممکن است منجر به تغییرات غیرقابل برگشت در شکل و اندازه بینی شود که عدم رضایت شما را به همراه داشته باشد.

مشکلات تنفسی

در صورت وارد نبودن پزشک انتخابی، بعضی از افراد پس از عمل بینی گوشتی ممکن است دچار تنگی نفس و مشکلات تنفسی شوند که نیاز به درمان دارد.

آلرژی

در برخی موارد، افراد ممکن است به مواد استفاده شده در جراحی بینی حساسیت نشان دهند و علائم آلرژیک از جمله قرمزی، خارش و تورم را تجربه کنند.

سن مناسب عمل بینی گوشتی کدام است؟

سن مناسب برای عمل بینی گوشتی ممکن است بین 15 تا 16 سالگی باشد، زیرا در این سنین بینی به طور کامل رشد کرده و توسط جراحان می‌تواند به خوبی تغییر شکل داده شود.البته باید اضافه کنیم این شرایط برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد، بنابراین باید با پزشک خود مشورت کنید تا سن مناسب برای شما را تعیین کند.

مراقبت های پس از عمل بینی گوشتی

مراقبت های عمل بینی گوشتی  شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. پس از عمل بینی، باید از لمس یا فشار دادن بینی خود خودداری کنید تا جای خونریزی و ورم کاهش یابد.
  1. استفاده از یخ برای کاهش ورم و درد پس از عمل بینی.
  1. پرهیز از فعالیت و ورزش های سنگین تا زمانی که پزشک شما اجازه دهد.
  1. مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک برای کنترل درد و جلوگیری از عفونت.
  1. مراقبت از بینی با استفاده از محافظت‌های مناسب در مقابل ضربه و صدمات.
  2. رعایت دقیق دستورات پزشک درباره مراقبت‌های پس از عمل و رژیم غذایی.

جستجو هوشمند جراح بینی

بهترین و مناسب‌ترین جراح‌زیبایی بینی خود را بیابید.

مشاوره جراحی زیبایی بینی

بهترین و مناسب‌ترین جراح‌زیبایی بینی خود را بیابید.

بیشتر بدانید

جهت دریافت مشاوره تلفنی فرم زیر را تکمیل نمایید.

نام شما
شماره تماس
توضیحات

تماس با مشاورین زیباکس