زیباکس

بهترین دکتر ترمیم بینی در شیراز | نمونه کارها+ هزینه+ نظرات

بهترین دکتر ترمیم بینی در شیراز | نمونه کارها+ هزینه+ نظرات

12/10/1400

نمونه جراحی بینی دکتر شمیلا رضوانی نیا

با جراحی نزد بهترین دکتر عمل ترمیم بینی در شیراز، شانس دوباره ای برای رسیدن به بینی دلخواهتان به خود می دهید. گاهی اوقات ممکن است به هر دلیلی از جراحی بینی خود نتیجه ی مطلوب نگیرید. مثلا از فرم بینی خود ناراضی باشید یا دچار مشکلات تنفسی شده باشید. یا حتی پس از جراحی بینی شما به دلیل تصادف یا برخورد با جسمی آسیب دیده باشد. در این مواقع عمل بینی مجدد فرصتی دوباره برای برطرف کردن ایرادات دماغتان به شما می دهد. 

اما مهمترین نکته ای که باید در عمل ترمیمی بینی به آن توجه کنید انتخاب پزشکی حاذق است که بتواند این بار بهترین نتیجه را برای شما رقم زند. چرا که در جراحی اول ساختار بینی شما تغییر کرده و همین موضوع عمل ترمیمی را دشوارتر و پیچیده تر می کند. بنابراین باید توسط جراحی انجام شود که به تخصص و مهارتش اطمینان کامل دارید.

در این مقاله بهترین جراحان عمل بینی ترمیمی در شیراز را به شما معرفی می کنیم که در عمل بینی ترمیمی بسیار حاذق و کارکشته هستند. و این توانایی را دارند که ایرادات پیش آمده را کاملا برطرف و نتیجه ی دلخواهتان را رقم زنند. برای آشنایی با این پزشکان تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بهترین دکتر عمل ترمیم بینی در شیراز
نمونه عمل بینی در شیراز با مشاوره زیباکس در انتخاب جراح مناسب

خصوصیات بهترین دکتر عمل ترمیم بینی در شیراز

هیچ دکتری را نمی‌توان بصورت کامل خوب یا بد حساب کرد. چون هر پزشکی در عمل یک سبک بینی مهارت بیشتری دارد. و همچنین شرایط هر زیباجو هم با دیگری متفاوت است. 

به علاوه فرایند عمل ترمیمی بینی در شیراز به شرایط زیباجو و علت نیاز به عمل ترمیمی بستگی دارد. مثلا ممکن است شما بخاطر افتادگی بینی قصد عمل بینی مجدد داشته باشید و یا بخواهید پره‌های بینی را کوچک‌ تر کنید. در این صورت احتمال دارد یک جراح بتواند پره های بینی را با موفقیت عمل کند. اما در برطرف کردن افتادگی بینی مهارت نداشته باشد و باعث هدر رفتن هزینه ی شما شود. 

اما به طور کلی جراحان بینی موفق یک سری نکات و شرایط مشترک دارند که به ما کمک می کند آنها را شناسایی کنیم. تعدادی از این موارد را در ادامه برای شما شرح می دهیم.

 

  • تخصص و مهارت کافی در عمل بینی
  • نمونه کار های قابل قبول و رضایت بخش 
  • توانایی انجام عمل بر اساس آناتومی چهره ی هر فرد
  • برخوردار بودن از اخلاق حرفه ای و در اولویت قرار دادن سلامت بیمار
  • داشتن دانش وسیع درمورد جرئیات جراحی‌های مختلف بر اساس شرایط و خواسته‌های مراجعه کننده 

خوب است بدانید شما می توانید برای آشنایی با بهترین جراحان عمل ترمیمی بینی در شیراز از زیباکس مشاوره ی رایگان دریافت کنید. تیم زیباکس سال هاست با برترین جراحان بینی ترمیمی در شیراز همکاری می کند و شناخت کاملی از عملکرد هرکدام دارد. برای دریافت این مشاوره ی رایگان کافی است روی دکمه ی زیر کلیک نمایید. همچنین برای اطلاعات بیشتر درمورد انتخاب بهترین جراح بینی شیراز، میتوانید مقاله مربوطه را مطالعه بفرمایید.

 

بهترین جراحان عمل ترمیم بینی در شیراز

در این بخش قصد داریم بهترین جراحان عمل ترمیم بینی در شیراز را به شما معرفی کنیم. با اطمینان می توان گفت نام هر یک از این پزشکان در دنیای جراحی بینی می درخشد و اعتبار فراوانی دارد. توانایی و تخصص بالای این جراحان می تواند سلامت و نتیجه ی دلخواه شما را تضمین کند. بنابراین شما می توانید با اطمینان یکی از این جراحان برجسته را برای عمل بینی ترمیمی خود انتخاب نمایید. 

همچنین در جدول زیر خلاصه ای از بهترین جراحان ترمیم بینی در شیراز و همچنین هزینه های آن ها را برای شما قرار داده ایم.

هزینه عمل ترمیم

بهترین دکترهای عمل ترمیم بینی در شیراز

 

حدود 45 میلیون تومان

 

 

دکتر لیلا اسدپور

55 میلیون تومان

 

دکتر حسین مرادیان

 

50 میلیون تومان

 

 

دکتر حسین کرم نژاد

دکتر لیلا اسدپور یکی از بهترین جراحان عمل ترمیم بینی در شیراز

مجموعه ی زیباکس، دکتر لیلا اسدپور جراح بینی ترمیمی در شیراز

سرکار خانم دکتر لیلا اسدپور با کد نظام پزشکی 146391 متخصص گوش، حلق و بینی و جراح سر و گردن می باشند. ایشان از شناخته شده ترین جراحان بینی در شیراز هستند و علاوه بر جراحی بینی در زمینه ی درمان بیماری های گوش، حلق و حنجره و بینی و سینوس فعالیت می کنند. جراحی زیبایی گوش و پلک و تزریق ژل و بوتاکس خدمات دیگری هستند که توسط ایشان ارائه می شوند. اگر به دنبال جراحی مجرب یرای عمل بینی ترمیمی در شیراز هستید دکتر لیلا اسدپور یکی از بهترین گزینه های شماست.

برای ارتباط با این پزشک حاذق و گرفتن نوبت فوری ، و همچنین مشاوره رایگان درخصوص بهترین جراح عمل بینی ترمیمی در شیراز می توانید با زیباکس تماس بگیرید.

بهترین دکتر عمل ترمیم بینی در شیراز
بهترین دکتر عمل بینی ترمیمی در شیراز

دکتر حسین مرادیان از موفق ترین جراح بینی ترمیمی در شیراز

دکتر حسین مرادیان جراح بینی ترمیمی در شیراز؛ مجموعه زیباکس

نام دکتر حسین مرادیان در صدر لیست برترین جراحان شیراز می درخشد. ایشان با کد نظام پزشکی 144481 متخصص گوش، حلق و بینی از دانشگاه شیراز هستند. ایشان در طی 5 سالی که به جراحی بینی در شیراز می پردازند حدود 5 هزار عمل بینی موفق و رضایت بخش را در کارنامه خود ثبت کرده اند. دکتر مرادیان از معدود پزشکانی هستند که می توانید با خیال راحت جراحی ترمیمی بینی خود را به ایشان بسپارید و  از نتیجه مطمئن باشید. 

برای گرفتن نوبت ویزیت و عمل فوری با دکتر حسین مرادیان جراح بینی ترمیمی در شیراز با ما ارتباط برقرار نمایید. 

نمونه عمل بینی دکتر حسین مرادیان در شیراز؛ مجموعه زیباکس
نمونه جراحی بینی دکتر حسین مرادیان در شیراز؛ مجموعه زیباکس

دکتر غلامرضا معین از برجسته ترین جراح ترمیم بینی در شیراز

دکتر غلامرضا معین جراح بینی ترمیمی در شیراز؛ مجموعه زیباکس

آقای دکتر غلامرضا معین یکی از با تجربه ترین و معروفترین جراحان بینی در شیراز می باشند. ایشان دارای کد نظام پزشکی 33801 و تخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی  هستند و بیش از 20 سال سابقه ی کاری درخشان دارند. دکتر غلامرضا معین از پزشکانی هستند که در جراحی سخت ترین موارد هم بهترین نتیجه را می گیرند. 

برای گرفتن نوبت ویزیت و عمل فوری توسط ایشان و همچنین مشاوره رایگان درخصوص بهترین دکتر عمل ترمیم بینی در شیراز با کارشناسان زیباکس تماس بگیرد. 

نمونه عمل بینی دکتر غلامرضا معین در شیراز؛ مجموعه زیباکس
عمل بینی با دکتر غلامرضا معین در شیراز؛ مجموعه زیباکس

دکتر حسین کرم نژاد از بهترین دکتر ترمیم بینی در شیراز

دکتر حسین کرم نژاد جراح بینی ترمیمی در شیراز؛ مجموعه زیباکس

آقای دکتر حسین کرم نژاد با شماره نظام پزشکی 132465 جراح و متخصص گوش، حلق و بینی هستند و علاوه بر عمل زیبایی بینی در زمینه ی درمان مشکلات بینی و سینوس، درمان بیماری های سر و گردن و درمان بیماری های گوش نیز فعالیت می کنند. برخورداری از تخصص و دانش به روز ایشان را به یکی از پر طرفدارترین جراحان بینی ترمیمی در شیراز تبدیل کرده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و گرفتن نوبت ویزیت و عمل فوری با ایشان و همچنین مشاوره رایگان درخصوص بهترین جراح ترمیم بینی در شیراز با ما تماس بگیرید. 

نمونه عمل بینی دکتر حسین کرم نژاد در شیراز، مجموعه زیباکس
جراحی بینی توسط دکتر حسین کرم نژاد در شیراز؛ مجموعه زیباکس

اگر امکان جراحی در تهران نیز دارید؛ مقاله اختصاصی بهترین جراح بینی در تهران را از دست ندهید!.

خدمات زیباکس برای عمل بینی ترمیمی در شیراز

نمونه عمل بینی ترمیمی در شیراز
نمونه عمل بینی در شیراز با مشاوره مجموعه زیباکس

مجموعه ی زیباکس سال هاست در زمینه ی عمل های زیبایی خصوصا جراحی زیبایی بینی فعالیت کرده و خدماتی ویژه و بی نظیر به زیباجویان ارائه می دهد. همان طور که گفتیم مشاوره ی رایگان یکی از این خدمات است. شما می توانید برای انتخاب پزشک مناسب، تشخیص فرم بینی، سبک عمل مناسب و … از کارشناسان زیباکس به صورت تخصصی مشاوره ی رایگان دریافت کنید. 

یکی دیگر از شرایط ویژه ای که تیم زیباکس برای شما زیباجویان فراهم کرده، امکان پرداخت هزینه های عمل بینی به صورت اقساط است. در واقع شما می توانید به کمک زیباکس توسط بهترین جراحان بینی در شیراز بینی خود را قسطی عمل کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر لطفا روی دکمه ی زیر کلیک فرمایید.

 

همچنین بخوانید: هزینه عمل بینی در شیراز

در ادامه تعدادی دیگر از خدمات فوق العاده ی زیباکس را برای شما نام می بریم.

  • مشاوره قبل از عمل در تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیل
  • انجام مشاوره توسط کارشناسان آموزش دیده، متعهد، مسئولیت پذیر و دلسوز
  • اقساطی کردن هزینه عمل با هر دکتر
  • دریافت نوبت عمل و ویزیت فوری
  • پشتیبانی رایگان و همه روزه تا 2 سال پس از عمل
  • ارسال هدیه پس از عمل

در چه مواردی نیاز به عمل بینی ترمیمی در شیراز داریم؟

عمل ترمیمی بینی؛ مجموعه زیباکس

برای انجام عمل ترمیمی بینی های استخوانی یا گوشتی باید ابتدا اجازه دهید تورم بینی کاهش یابد. به طور کلی بینی گوشتی مدت زمان بیشتری برای بهبود نیاز دارد. و حتی ممکن است مجبور شوید تا یک سال هم منتظر بمانید تا بینی فرم اصلی خود را نشان دهد. 

اما در برخی موارد حتی بعد از گذشت مدت زیادی از عمل بینی اولیه، همچنان مشکلاتی که پس از عمل بینی به وجود آمده باقی می ماند و برطرف نمی شود. در این مواقع عمل ترمیمی بینی پیشنهاد می شود. در ادامه برخی از مشکلاتی که ممکن است موجب عمل ترمیمی شوند را بررسی می کنیم:

1- انسداد مجاری بینی

در مواردی به دلیل ناوارد بودن پزشک زیباجو ممکن است دچار مشکلات تنفسی شود. به عنوان مثال پس از عمل متوجه بوهای اطراف نشود یا هنگام تنفس صدای دماغش خود و اطرافیان‌ را اذیت کند. در این صورت این احتمال وجود دارد که جراح حین عمل بینی به عصب‌های بویایی‌ زیباجو  آسیب رسانده باشد.

البته توجه داشته باشید از دست دادن حس بویایی و چشایی مدتی بعد از عمل یکی از عوارض عمل بینی می باشد و کاملا طبیعی است. اما اگر بعد از مدتی بر طرف نشد باید به پزشک مراجعه کنید و برای عمل ترمیمی بینی در شیراز آمادگی داشته باشید.

2- کج شدن بینی بعد از جراحی

گاهی اوقات بعد از جراحی بینی ممکن است متوجه شوید بینی شما دچار انحراف شده و کج به نظر میرسد. این انحراف یا کج شدن می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله این که پس از عمل بیشتر اوقات به پهلو خوابیده اید، یا به دلیل کم تجربگی پزشک در جراحی اشتباهی رخ داده و یا حتی ضربه خوردن بینی پس از جراحی. در این شرایط باید ابتدا صبور باشید تا ورم بینی کاملا از بین برود. اگر بعد از برطرف شدن ورم هنوز هم احساس می‌کنید بینی شما کج است می توانید عمل ترمیمی بینی در شیراز رو انجام بدید.

 

3- عدم تقارن سوراخ های بینی

یکسان بودن اندازه سوراخ های بینی بعد از جراحی، یکی از دغدغه های بزرگ افرادی است که قصد عمل بینی دارند. اگر اندازه سوراخ های بینی‌ تا حد زیادی نامتقارن بود، نیاز به عمل ترمیم بینی دارید. چرا که این عدم تقارن، شاید در نگاه اول مشکلی جدی به نظر نیاید ولی ممکن است در طولانی مدت آزاردهنده باشد. زیرا هم از نظر ظاهری و هم تنفسی می تواند برای شما مشکل آفرین باشد. 

4- افتادگی غضروف یا نوک بینی

این مورد معمولا در افرادی که بینی گوشتی دارند بیشتر دیده میشود. یکی از ویژگی‌های بینی گوشتی پوست ضخیم و بافت غضروفی ضعیف است. به همین دلیل ممکن است در صورت انجام عمل توسط پزشک ناوارد نوک بینی پس از مدتی حالت افتاده پیدا کند. و به عمل ترمیمی مجدد نیاز شود. هر چند که این افتادگی بینی در افرادی که بینی استخوانی دارند هم دیده می‌شود و نباید به دلیل استخوانی بودن بینی‌ فکر کنید هیچوقت به عمل ترمیمی بینی در شیراز احتیاج پیدا نمی‌کنید.

همچنین بخوانید: نحوه چسب زدن بینی

5- انتخاب فرم بینی اشتباه

فرض کنید یکی از دوستاتتان بینی خود را به سبک فانتزی عمل کرده و نتیجه خوبی گرفته است. از این رو شما هم همین سبک را برای عمل بینی خود انتخاب می کنید. اما  باید دقت کنید که ممکن است این سبک برای شما مناسب نباشد و به چهره ی شما نیاید. چرا که چهره ی هر شخص ویژگی های منحصر بفرد خودش را دارد و برای عمل بینی باید جزییات و آناتومی صورت خود را مد نظر قرار دهید. اگر در انتخاب فرم بینی مناسب خود اشتباه کردید و از نتیجه ی نهایی ناراضی هستید، به عمل بینی مجدد یا ترمیمی نیاز خواهید داشت. 

اگر مطمئن نیستید عمل ترمیمی بینی برای شما مناسب است یا خیر، می توانید از کارشناسان زیباکس مشاوره ی رایگان انتخاب بهترین جراح ترمیم بینی در شیراز ، دریافت کنید. برای ارتباط با مشاوران روی دکمه ی زیر کلیک کنید.

مراقبت های پس از جراحی ترمیمی بینی در شیراز

مراقبت هاب عمل بینی ترمیمی؛ مجموعه زیباکس

همان طور که قبلا گفتیم گاهی اوقات، مشکلات بینی بعد از جراحی به دلیل عدم مراقبت کافی زیباجو اتفاق می‌افتد. بنابراین در ادامه روش های جلوگیری از مشکلاتی که ممکن است در دوران بهبودی برایتان پیش آید را به صورت خلاصه توضیح می دهیم.

با احتیاط و آرام بخندید و عطسه کنید.

 تا یک هفته پس از عمل بینی، از خنده های شدید خودداری کنید. عطسه کردن، سرفه کردن و خمیازه کشیدن هم از مواردی هستن که باید مراعات کنید. چرا که این موارد باعث می‌شوند پوست صورت و بینی شما کش بیاید و بخیه ها باز شوند یا فرم نهایی بینی به هم بخورد. همچنین توجه کنید که برای کم شدن فشار روی بینی حتما با دهان باز عطسه کنید.

 

استراحت کافی داشته باشید.

تا چند روز بعد از جراحی، استراحت مطلق برای شما ضروری است. توجه کنید که هنگام خواب یا استراحت، برای جلوگیری از کج شدن بینی مستقیم دراز بکشید و به پهلو نخوابید. همچنین هنگام خواب از دو بالشت زیر سر خود استفاده کنید. ضمنا تا 6 ماه پس از عمل از ورزش و فعالیت های سنگین خودداری کنید.

از وارد شدن ضربه به بینی جدا خودداری کنید.

نیازی به گفتن نیست که باید بسیار دقت کنید هیچ ضربه‌ای به بینی‌ شما وارد نشود. معمولا چسبی که روی بینی‌دارید، علامت اخطاری است که سایرین مواظب باشند به شما آسیب عمدی یا سهوی وارد نکنند. اما باز هم تضمینی وجود ندارد که حادثه‌ای رخ ندهد. بنابراین تا حد امکان در خانه بمانید و هرجا که می‌روید محافظت از بینی‌تان را فراموش نکنید. 

بینی خود را لمس نکنید.

کاملا طبیعی است که پس از عمل درباره ی فرم بینی خود کنجکاو باشید و بخواهید نتیجه‌ی عمل را با دست زدن به دماغتان چک کنید. اما متاسفانه باید تا اتمام دوره ی نقاهت، در برابر این خواسته مقاومت کنید. زیرا لمس کردن و فشار دادن بینی پس از جراحی می‌تواند بافت بینی را خراب کند. پس با کنجکاوی خود مبارزه کنید و تحت هیچ شرایطی بینی خود را لمس نکنید. 

در این مقاله همه ی اطلاعاتی که در خصوص عمل ترمیمی بینی نیاز دارید را برای شما جمع آوری کرده ایم. بهترین دکترهای ترمیم بینی در شیراز را به شما معرفی کردیم و نحوه ی انجام جراحی بینی اقساط را برایتان شرح دادیم. از این که تا انتهای مقاله همراه ما بودید متشکریم. لطفا سوالات و نظرات خود را در بخش دیدگاه برای ما ثبت نمایید.

جستجو هوشمند جراح بینی

بهترین و مناسب‌ترین جراح‌زیبایی بینی خود را بیابید.

مشاوره جراحی زیبایی بینی

بهترین و مناسب‌ترین جراح‌زیبایی بینی خود را بیابید.

بیشتر بدانید

جهت دریافت مشاوره تلفنی فرم زیر را تکمیل نمایید.

نام شما
شماره تماس
توضیحات

تماس با مشاورین زیباکس