معرفی اصولی بهترین جراح بینی ترمیمی در شیراز

جراحی بینی ترمیمی یکی از سخت‌ترین عمل‌های بینی است به همین دلیل انتخاب بهترین پزشک در این مورد اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. از آنجایی که این عمل حساسیت بالایی دارد معمولا هر پزشکی جراحی ترمیمی را قبول نمی‌کند. بنابراین پیدا کردن بهترین جراح بینی ترمیمی در شیراز کار آسانی نیست. به ویژه اینکه کسانی که برای عمل ترمیمی اقدام می‌کنند قبلا یک بار به پزشک نامناسب مراجعه کرده و نتیجه آن را دیده‌اند. به همین دلیل این بار حساسیت بیشتری برای پیدا کردن بهترین جراح به خرج می‌دهند. بر همین اساس ما در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین جراحان بینی ترمیمی شیراز را به شما معرفی کنیم.

نوبت دهی فوری ویزیت و عمل

امکان پرداخت اقساطی جراحی بینی

جراح بینی ترمیمی در شیراز

بهترین جراح بینی ترمیمی در شیراز باید تخصص و مهارت کافی برای این کار را داشته باشد؛ چراکه عمل ترمیمی سختی‌ها و پیچیدگی‌های بیشتری دارد و هر پزشکی نمی‌تواند آن را به خوبی انجام دهد. در این بخش تعدادی از بهترین جراحان بینی ترمیمی شیراز را معرفی خواهیم کرد:

متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی

نمونه عمل
شیراز
بیشتر
پنهان

سبک عمل: طبیعی, نیمه فانتزی, فانتزی

پیشنهاد برای: بینی گوشتی, بینی استخوانی, ترمیم بینی

هزینه جراحی: 30 تا 40 میلیون تومان

نمونه عمل دکتر غلامرضا معین

متخصص گوش، حلق و بینی

نمونه عمل
شیراز
بیشتر
پنهان

سبک عمل: طبیعی, نیمه فانتزی, فانتزی

پیشنهاد برای: بینی گوشتی, بینی استخوانی

هزینه جراحی: 55 تا 70 میلیون تومان

نمونه عمل دکتر شهریار شاهمرادی

متخصص گوش، حلق و بینی

نمونه عمل
شیراز
بیشتر
پنهان

سبک عمل: نیمه فانتزی, فانتزی

پیشنهاد برای: بینی گوشتی, بینی استخوانی

هزینه جراحی: 40 تا 55 میلیون تومان

نمونه عمل دکتر امید زرگرانی

بهترین جراح بینی خود را بیابید.

هزینه جراحی بینی ترمیمی در شیراز

یکی از بزر‌گ‌ترین دغدغه‌های زیباجویان هنگام عمل بینی هزینه‌های عمل است. هزینه جراحی بینی ترمیمی به عوامل مختلفی از جمله سختی و پیچیدگی عمل، دستمزد پزشک و محل عمل بستگی دارد. به طور کلی باید بدانید که عمل بینی ترمیمی به دلیل سخت‌تر بودن نسبت به عمل اولیه هزینه بیشتری نیز خواهد داشت. در ادامه هزینه عمل بینی ترمیمی تعدادی از بهترین جراحان را بررسی خواهیم کرد.

دکتر غلامرضا معین

30 تا 40 میلیون تومان

دکتر شهریار شاهمرادی

55 تا 70 میلیون تومان

دکتر امید زرگرانی

40 تا 55 میلیون تومان

جراحی بینی ترمیمی قسطی در شیراز با زیباکس

زیباجویانی که از طریق زیباکس برای انجام عمل بینی ترمیمی اقدام کنند می‌توانند از شرایط پرداخت اقساطی بهره مند شوند و هزینه عمل را به صورت قسطی پرداخت کنند.

اقساط عمل بینی با بهترین جراحان شیراز

نمونه عمل بینی ترمیمی در شیراز

یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از کار جراح مشاهده نمونه کارهای اوست. شما می‌توانید با دیدن نمونه‌های موفق جراحی ترمیمی هر پزشک با سبک کاری او آشنا شوید و در نهایت انتخاب راحت‌تر و درست‌تری داشته باشید. در این بخش تعدادی از نمونه عمل‌های بینی ترمیمی موفق را برای شما آورده‌ایم تا تصمیم گیری برایتان راحت‌تر شود.

متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی

متخصص گوش، حلق و بینی

متخصص گوش، حلق و بینی

نظرسنجی بهترین جراح بینی ترمیمی در شیراز

اقدام دیگری که می‌تواند شما را از انتخابتان مطمئن کند، صحبت کردن و دریافت نظرات زیباجویانی است که قبلا با پزشک مورد نظر شما عمل بینی انجام داده‌اند. هر چه درصد رضایت یک جراح بیشتر باشد طبیعتا کار او بهتر است. در این بخش نظرات برخی زیباجویان را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی

مهین تاج پور

واقع دکتر معین دستمریزاد دارن. جراحی بینیشون عالیه و ظریفه.

علیرضا سوفی

دکتر خیلی با تجربه و کاربلد هستن. فرم بینی من طبیعی و مردونه شده و خیلی عالیه. اولش فکر میکردم نیمه فانتزی بهتره اما الان خوشحالم دکتر این مدل رو بهم پیشنهاد کرد.

ندا جوکار.0111

کار دکتر رو خیلی دوست دارم. ما چند نفر با هم توی یه دوره جراحی بینی داشتیم همه راضی هستیم.

متخصص گوش، حلق و بینی

معصومه براتی

من بینی گوشتی داشتم. خیلی خوب عمل کردن. دقیقا همونی شد که می خواستم.

 

نجاتی

از همه نظر عالین. خوش برخورد و با تجربه. کارشون واقعا خوبه

نیما

عمل زیبایی بینی انجام دادم واقعا کارشون عالیه خیلی حرفه ایی و خوش اخلاق بسیار دکتر محبوب و دوست داشتنی

صبوری

دخترم عمل بینی شد و خیلی رضایت داره

کیانا

واقعا دکتر شاهمرادی بینظیرن. کارشون عالیه

متخصص گوش، حلق و بینی

محبوبه زمانی
تشکر میکنم از جناب اقای دکتر کارشون رو به نحو احسنت انجام میدن.
محمد غلامی

سلام واقعا ممنونم ازتون دکتر زرگرانی از کارتون واقعا راضیم دکتر فوق العاده حرفه ای با مهارت بالا خوش ذوق و جوان

رحیمی

من کلا ده روز عمل کردم خوبه تا حالا ک راضیم ایشالا ک خوب بشه.

شیوه یافتن بهترین جراح بینی ترمیمی در شیراز

پیدا کردن بهترین جراح کار آسانی نیست به خصوص اگر بخواهید بهترین جراح بینی ترمیمی را پیدا کنید که حتما باید با کسانی که در این زمینه تخصص دارند مشورت کنید. کسانی که برای عمل ترمیمی اقدام می‌کنند خیلی خوب از نتیجه مراجعه به پزشک نامناسب آگاهند. به همین دلیل بهترین راه این است که از تخصص افراد در این زمینه بهره ببریم. کارشناسان و مشاوران مجموعه زیباکس با سال‌ها فعالیت در این زمینه تخصص و شناخت کافی را به دست آورده‌اند و می‌توانند متناسب با نوع بینی شما بهترین جراح بینی ترمیمی در شیراز را به شما معرفی کنند.

بهترین جراح ترمیم بینی در شیراز

بهترین جراح بینی ترمیمی پزشکی است که تسلط و مهارت کافی برای انجام این عمل را داشته باشد؛ چراکه این عمل پیچیدگی زیادی دارد و هر پزشکی قبول نمی‌کند عمل ترمیمی انجام دهد. به همین دلیل است که پیدا کردن پزشک باتجربه و حاذق برای عمل ترمیم بینی کار دشواری است و نمی‌توان به هر پزشکی اعتماد کرد.

بهترین دکتر ترمیمی بینی در شیراز با زیباکس

ما در مجموعه زیباکس در کنار شما هستیم تا بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم. کارشناسان زیباکس بعد از مشاوره دقیق با شما به دو صورت آنلاین و حضوری و تشخیص فرم و ایرادات بینی‌تان و با توجه به اطلاعاتی که درمورد جراحان بینی دارند بهترین جراح بینی ترمیمی در شیراز را به شما معرفی خواهند کرد.

عمل ترمیمی بینی چیست؟

جراحی بینی ترمیمی عملی است که با هدف بر طرف کردن اشکالات و ایراداتی که در جراحی اولیه به طور کامل رفع نشده و یا در برخی موارد منجر به بروز ایراد جدیدی در ساختار بینی شده، انجام می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت این جراحی برای درمان مشکلاتی مانند انحراف بینی، ضعف ساختار، سوراخ در سپتوم بینی و ترمیم ناهنجاری‌های دیگر انجام می‌شود و نسبت به عمل اولیه دشوارتر است.

در مواردی که ایرادات حاصل از جراحی اولیه خفیف باشند عمل ترمیمی بینی به کمک بی حسی موضعی و در مطب انجام می‌شود، اما در برخی موارد ایرادات جدی‌تر بوده و نیاز به بیهوشی و انجام عمل به صورت کامل است.

چه مدت پس از عمل بینی اولیه می‌توان جراحی ترمیمی انجام داد؟

به طور معمول فاصله زمانی بین جراحی اولیه و جراحی ترمیمی باید یک سال باشد. یکی از دلایل آن این است که در مدت یک سال بینی به طور کامل ترمیم شده و پوست بینی روی استخوان جوش خواهد خورد. اگر قبل از یک سال اقدام به عمل مجدد کنید در اثر ایجاد برش‌های جدید احتمال آسیب پذیری بیشتر می‌شود. بنابراین این دوره باید به طور کامل طی شود تا هیچ عارضه خطرناکی در پی برش‌های جدید اتفاق نیفتد.

از طرفی تاز مانی که تورم بینی به طور کامل از بین نرفته باشد نمی‌توان به طور دقیق به ایرادات بینی پی برد. بنابراین بعد از این که نتیجه نهایی جراحی بینی آشکار شد فرد می‌تواند برای انجام یا عدم انجام جراحی ترمیمی تصمیم بگیرد.

چه افرادی به عمل بینی ترمیمی نیاز دارند؟

عمل ترمیمی معمولا در افرادی انجام می‌شود که به هر دلیلی از نتیجه عمل اولیه راضی نبوده و یا بر اثر حادثه‌ای بینی‌شان دچار مشکل شده باشد. به طور کلی افرادی که بعد از جراحی اولیه دچار مشکلات زیر هستند به عمل ترمیمی بینی نیاز دارند:

  • افرادی که بینی آن‌ها دچار چسبندگی‌، فرورفتگی‌ و یا گیره‌ای‌شدن شده باشد.
  • افرادی که تیغه بینی آن‌ها دو تکه شده باشد.
  • افرادی که بینی آن‌ها از روبه‌رو پهن به‌ نظر برسد.
  • افرادی که فاصله بین سوراخ‌های بینی‌شان زیاد باشد.
  • افرادی که بعد از عمل دچار خشکی بینی و مشکلات تنفسی شده باشند.
  • افرادی که نوک بینی آن‌ها افتادگی پیدا کرده باشد.
  • افرادی که مسیر تنفسشان مسدود شده باشد.
  • افرادی که دچار افتادگی غضروف یا استخوان‌های بینی شده باشند.
  • افرادی که ظاهر بینی‌شان غیرطبیعی و مصنوعی شده باشد.
  • افرادی که دچار افتادگی دریچه داخلی و خارجی بینی شده باشند.
  • افرادی که بینی نامتقارن دارند.
  • افرادی که ارتفاع تیغه بینی آن‌ها در جراحی اولیه بیش از حد یا کمتر از میزان لازم کوتاه شده.
  • افرادی که نوک بینی‌شان بیش از حد باریک شده باشد.
  • افرادی که جای زخم داخل یا خارج بینی آن‌ها باقی مانده.

افرادی که بر اثر ضربات فیزیکی بعد از عمل دچار انحراف تیغه بینی یا کجی بینی می‌شوند

هزینه عمل بینی ترمیمی در شیراز

پیش از این هم گفتیم که عمل ترمیم بینی به دلیل دشواری و پیچیدگی‌هایی که دارد هزینه بیشتری نسبت به عمل بینی اولیه خواهد داشت، اما چنانچه شما از طریق مجموعه زیباکس برای عمل اقدام کنید، می‌توانید هزینه عمل را به صورت اقساطی پرداخت نمایید.

عمل ترمیمی بینی گوشتی

بینی‌های گوشتی به دلیل پوست ضخیم و غیر قابل انعطافی که دارند و نیز به دلیل ضعیف بودن اسکلت غضروفی قادر به تحمل تغییرات زیادی نیستند. درواقع می‌توان گفت با هر بار انجام عمل ساختمان آن‌ها ضعیف تر می‌شود و احتمال اینکه نتیجه خوبی به همراه نداشته باشد بیشتر خواهد شد. این به این معناست که جراحی ترمیمی در بینی‌های گوشتی باید با تقویت و حمایت نوک بینی انجام شود و نوک بینی با کمک یک اسکلت منسجم در مکان مناسب خود قرار گیرد تا ضخامت زیاد پوست باعث افتادگی نوک بینی نشود.

بینی استخوانی و جراحی ترمیمی

فرم اصلی بینی در بینی‌های استخوانی معمولا شش ماه بعد از عمل مشخص می‌شود. بعد از گذشت این زمان اگر افراد هنوز دچار مشکلات تنفسی و یا ساختاری بودند می‌توانند برای عمل ترمیمی اقدام کنند. ترمیم بینی استخوانی نسبت به بینی‌های گوشتی آسان‌تر بوده، اما باز هم نیاز به تخصص و مهارت دارد.

عمل ترمیمی بینی با پیوند غضروف

به طور معمول برای بهبود ظاهر و عملکرد، تقویت بافت غضروفی و به منظور ایجاد تغییرات مناسب در سایز و مدل بینی و به ویژه بینی‌های گوشتی به پیوند غضروف و گرافت گذاری نیاز است که این کار تکنیک‌های خاصی دارد و باید حتما یک جراح متخصص آن را انجام دهد تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود. بیشتر اوقات، غضروف پیوندی از لاله گوش یا دنده فرد برداشته می‌شود، اما گاهی ممکن است از غضروف حیوانی یا غضروف مصنوعی و اهدایی برای ترمیم بینی استفاده شود.

عوارض و خطرات عمل ترمیمی بینی

عمل ترمیمی نیز مانند هر عمل دیگری ممکن است عوارض و خطراتی داشته باشد. از جمله این خطرات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بر حسب نوع داروی بیهوشی بیماران مختلف ممکن است واکنش‌های متفاوتی نشان دهند. البته بروز عوارض بیهوشی بعد از عمل ترمیم بینی، بسیار نادر است.
  • در برخی موارد بعد از عمل ترمیمی عفونت اتفاق می‌افتد، که البته این مورد هم در عمل‌های ترمیمی به ندرت اتفاق می‌افتد و با استفاده از داروهای آنتی بیوتیک رفع می‌شود.
  • معمولا قبل از انجام عمل پزشک اطمینان حاصل می‌کند که شما از سلامت کافی برای قرار گرفتن تحت عمل ترمیم بینی برخوردار هستید. با این وجود ممکن است بعد از عمل ترمیمی در مواردی فرد دچار خونریزی شود.
  • گاهی بدن شما به پمادها، بخیه، چسب، پانسمان و… واکنش نشان می‌دهد.

بیمار گاهی بی حس شدن بینی را در دوره بعد از عمل ترمیم بینی تجربه می‌کند، اما باید بدانید که این حالت موقتی بوده و به مرور زمان برطرف خواهد شد.

جستجو هوشمند جراح بینی

بهترین و مناسب‌ترین جراح‌زیبایی بینی خود را بیابید.

مشاوره جراحی زیبایی بینی

بهترین و مناسب‌ترین جراح‌زیبایی بینی خود را بیابید.

بیشتر بدانید

جهت دریافت مشاوره تلفنی فرم زیر را تکمیل نمایید.

نام شما
شماره تماس
توضیحات

تماس با مشاورین زیباکس