معرفی اصولی بهترین جراح بینی طبیعی در شیراز

بهترین جراح بینی طبیعی در شیراز را با زیباکس بشناس!

معمولا خیلی از افرادی که این سبک را برای عمل بینی خود انتخاب می کنند ترجیح می دهند نتیجه نهایی انقدر طبیعی باشد که کسی متوجه عملی بودن بینی آنها نشود! اما این امر مستلزم مهارت بسیار بالای پزشک انتخابی شماست! اگر می پرسید چطور می توان پزشکی با این تبحر پیدا کرد، برای رسیدن به پاسخ این سوال با ما همراه باشید.

نوبت دهی فوری ویزیت و عمل

امکان پرداخت اقساطی جراحی بینی

جراح بینی طبیعی در شیراز

همان طور که می دانید جراحان بسیاری در شیراز در زمینه عمل بینی به سبک طبیعی فعالیت می کنند. اما تشخیص اینکه از میان همه ی این پزشکان کدام یک می تواند نتیجه ای فوق العاده بدون هیچ گونه ایراد تنفسی برای شما رقم بزند بسیار دشوار است. در این بخش می توانید تعدادی از این جراحان حاذق را مشاهده کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین جراحان بینی به سبک طبیعی در شیراز و دریافت نوبت به صورت فوری از آنها می توانید با ما تماس بگیرید.

متخصص گوش، حلق و بینی

نمونه عمل
بیشتر
پنهان

سبک عمل: طبیعی, نیمه فانتزی

پیشنهاد برای: بینی گوشتی, بینی استخوانی

هزینه جراحی: 40 تا 55 میلیون تومان

نمونه عمل دکتر مسیح طالع

متخصص جراحی دهان، فک و صورت

نمونه عمل
بیشتر
پنهان

سبک عمل: طبیعی, نیمه فانتزی, فانتزی

پیشنهاد برای: بینی گوشتی, بینی استخوانی, ترمیم بینی

هزینه جراحی: 30 تا 40 میلیون تومان

نمونه عمل دکتر حمیدرضا کاظمی

متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی

نمونه عمل
بیشتر
پنهان

سبک عمل: طبیعی, نیمه فانتزی, فانتزی

پیشنهاد برای: بینی گوشتی, بینی استخوانی, ترمیم بینی

هزینه جراحی: 30 تا 40 میلیون تومان

نمونه عمل دکتر غلامرضا معین

متخصص گوش، حلق و بینی

نمونه عمل
بیشتر
پنهان

سبک عمل: طبیعی, نیمه فانتزی, فانتزی

پیشنهاد برای: بینی گوشتی, بینی استخوانی

هزینه جراحی: 30 تا 40 میلیون تومان

نمونه عمل دکتر لیلا اسدپور

بهترین جراح بینی خود را بیابید.

هزینه جراحی بینی طبیعی در شیراز

در مسیر انتخاب پزشک، یکی از مهمترین سوالاتی که برای ما پیش می آید هزینه جراحی است! اطلاع از از تعرفه جراحان مختلف به ما کمک می کند انتخاب سریعتر و راحت تری داشته باشیم.

دکتر مسیح طالع

40 تا 55 میلیون تومان

دکتر حمیدرضا کاظمی

30 تا 40 میلیون تومان

دکتر غلامرضا معین

30 تا 40 میلیون تومان

دکتر لیلا اسدپور

30 تا 40 میلیون تومان

عمل بینی طبیعی اقساطی در شیراز با زیباکس

همانطور که می دانید هزینه های عمل بینی دائما در حال افزایشند و اگر امروز موفق به انجام جراحی نشدید، فردا باید هزینه ی بیشتری برای اینکار صرف کنید. به همین دلیل بسیاری از زیباجویان هر روز از رسیدن به چهره ی دلخواهشان نا امیدتر می شوند. از این رو مجموعه زیباکس برای اولین بار در شیراز شرایطی بسیار ویژه برای شما زیباجویان در نظر گرفته است. شما می توانید به صورت اقساطی با شرایط بسیار راحت و به صورت فوری اقدام به عمل کنید.

اقساط عمل بینی با بهترین جراحان شیراز

نمونه عمل بینی طبیعی در شیراز

برای مشاهده ی نمونه کارهای جراحان مختلف نیازی نیست صفحات آنها را در فضای مجازی جستجو و پیگیری کنید. در این بخش می توانید نمونه کارهای تعدادی از بهترین جراحان بینی طبیعی در شیراز را مشاهده و بررسی نمایید.

متخصص گوش، حلق و بینی

متخصص جراحی دهان، فک و صورت

متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی

متخصص گوش، حلق و بینی

نظرسنجی بهترین جراحان بینی طبیعی در شیراز

برای کمک به شما زیباجویان در انتخاب بهترین پزشک عمل بینی طبیعی در شیراز، در این بخش نظرات افرادی که تجربه عمل با جراحان مختلف داشته اند را برای شما جمع آوری کرده ایم.

متخصص گوش، حلق و بینی

معصومه نظری

برای عمل بسیار راضی بودم، بدون درد، کبودی خیلی کم، به دیگران حتما توصیه میکنم.

فریبا امیدوار

واقعا با حوصله و کاربلد و با اعتماد به نفس هستن که حس اطمینان خاطر رو در وجود شما ایجاد میکنن.

فاطمه. ا

من به تازگي عمل كردم و خيلي عالي شدم، بدون درد و حتي كبودي، همونطور كه قبل از عمل هم برام توضيح دادن تامپون نداشتم كه همين عمل رو خيلي راحت كرد برام.

شراره

خیلی دکتر خوبی هستن. واقعا میشه گفت دکتر طالع بهترین جراح بینی شیراز هستن. خودم یک سال پیش و خواهرم سه ماه پیش عمل کردیم. هردو راضی هستیم.

نگار

هم کارشون خوبه هم خیلی خوش اخلاقن.

متخصص جراحی دهان، فک و صورت

ایلدا
5

بینی من حقیقتاً خوب شده. خیلی از عمل دکتر کاظمی راضی بودم.

دنیا
5

دکتر کاظمی خیلی کارشون خوبه. بینی من گوشتی بود و عالی شد واقعا انتظار این همه تغییر خوب رو نداشتم.

سروناز
5

من با یه بینی گوشتی داغون و نا امید رفتم پیششون عمل کردم و خوب شد. نگا نمیگم عالی شده ولی راضی ام خوب شده. من از کار دکتر کاظمی راضی بودم.

سمیرا
5

بینی من استخوانی بود و انتظار داشتم خوب شه و خوب شد. دست دکتر کاظمی درد نکنه.

تاج بانو
5

من و خواهرم جفتمون با دکتر کاظمی عمل کردیم و هردومون هم راضی هستیم.

متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی

مهین تاج پور

واقع دکتر معین دستمریزاد دارن. جراحی بینیشون عالیه و ظریفه.

علیرضا سوفی

دکتر خیلی با تجربه و کاربلد هستن. فرم بینی من طبیعی و مردونه شده و خیلی عالیه. اولش فکر میکردم نیمه فانتزی بهتره اما الان خوشحالم دکتر این مدل رو بهم پیشنهاد کرد.

ندا جوکار.0111

کار دکتر رو خیلی دوست دارم. ما چند نفر با هم توی یه دوره جراحی بینی داشتیم همه راضی هستیم.

متخصص گوش، حلق و بینی

علی پوربنائی

کار خانم دکتر واقعا عالیه. خیلی کاربلد و چیره دست هستند.فکر میکردم کمتر تغییر کنم اما خودمم با دیدن خودم غافلگیر شدم. ظریف و عالی

فاطمه شیدانژاد.000

از خانم دکتر خیلی ممنونم بینی من خیلی خوب شده هر کی میبینه تعریف میکنه.

جمیله ابوترابی

خیلی خانم مهربون و دوست داشتنی هستن خانم دکتر. دستشون درد نکنه بینی پسر منو عمل کرده

شیوه یافتن بهترین جراح بینی طبیعی در شیراز

پیدا کردن جراحان معروف، آسان و بدون دردسر است! اما آیا همه این جراحان معروف و شناخته شده می توانند نتیجه ی مورد نظرمان را برای ما رقم بزنند؟

مجموعه زیباکس به شما کمک می کند با توجه به فرم بینی، بودجه و شرایطی که دارید بهترین جراح مناسب خود را بیابید. تیم کارشناسان زیباکس با سبک جراحی و تخصص پزشکان مختلف آشنایی کامل دارند و به صورت حضوری و غیر حضوری در انتخاب جراح به شما مشاوره ارائه می دهند.

بهترین جراح بینی طبیعی در شیراز

هدف اغلب ما از انتخاب سبک طبیعی دست یابی به ظاهری بدون عیب و نقص است. چهره ای کاملا طبیعی به حدی که کسی حتی متوجه عمل بینی ما نشود! اما متاسفانه هر پزشکی مهارت کافی برای رقم زدن این نتیجه را ندارد. برای آشنایی با بهترین جراحان عمل بینی طبیعی در شیراز کافی است با ما همراه باشید.

بهترین جراح عمل بینی طبیعی در شیراز با زیباکس

کارشناسان ما به صورت تخصصی نتایج عمل بینی جراحان مختلف را آنالیز و بسته به شرایط شما بهترین و مناسبترین جراح را به شما معرفی می کنند. پزشکی که در عمل فرم بینی شما متخصص باشد و بتواند بهترین نتیجه را برای شما رقم بزند. برای دریافت این مشاوره تخصصی به صورت حضوری و غیر حضوری با ما ارتباط برقرار کنید.

ویژگی های عمل بینی طبیعی در شیراز

در عمل بینی به این سبک همانطور که از اسمش پیداست هدف، رفع ایرادات و نواقص بینی در عین حفظ حالت طبیعی چهره است. در سبک طبیعی از اعمال تغییرات شدید و چشمگیر روی بینی اجتناب شده و اندازه ی بینی در حدی کاهش پیدا می کند که تناسب با سایر اعضای چهره رعایت شود. نوک بینی تنها در حد رفع افتادگی بالا برده می شود و تیغه بینی صاف و بدون قوس می باشد.

عمل بینی طبیعی و بینی استخوانی

آیا عمل به سبک طبیعی برای بینی های استخوانی مناسب است؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید با ویژگی های بینی های استخوانی بیشتر آشنا شویم. این فرم بینی ها دارای ساختار غضروفی-استخوانی قوی و پوست نازک می باشند. این خصوصیات به جراح اجازه می دهد حین عمل تغییرات مورد نیاز را به راحتی و بدون نیاز به پیوند غضروف روی بینی اعمال کند. بنابراین می توان گفت فرم بینی استخوانی یک کاندیدای ایده آل برای جراحی به سبک طبیعی بوده و نتیجه ای بسیار رضایت بخش به همراه خواهد داشت.

دماغ گوشتی و عمل بینی طبیعی

بینی های گوشتی به نسبت فرم استخوانی نرم تر و انعطاف پذیرتر هستند. در واقع یکی از مهمترین مشخصه های بینی های گوشتی ساختار غضروفی ضعیف است. پوست ضخیم، غدد چربی فعال زیر پوست و نوک بینی گرد از دیگر مشخصه های این فرم بینی هاست. بینی های گوشتی به دلیل این خصوصیات، امکان تغییرات گسترده را به جراح نمی دهند. بنابراین باید سبکی را انتخاب کنیم که نیاز به تغییرات شدید و چشمگیر نداشته و بیشتر روی رفع ایرادات تاکید داشته باشد. از این رو عمل بینی طبیعی بهترین و مناسب ترین سبک برای بینی های گوشتی می باشد.

عمل بینی به سبک طبیعی برای چه افرادی مناسب است؟

از آن جایی که در عمل بینی به سبک طبیعی تغییرات چندانی روی بینی اعمال نمی شود، بیشتر برای افرادی مناسب است که به دنبال رفع ایرادات ظاهری و تنفسی هستند. و تمایل دارند ظاهر طبیعی بینی خود را حفظ کنند. بنابراین اگر به دنبال تغییرات شدید از جمله قوس بینی زیاد یا نوک بینی سربالا هستید این سبک مناسب شما نیست.

عمل بینی طبیعی بهتر است یا نیمه فانتزی؟

اگر طرفدار ظاهر صاف و بدون قوس بینی های طبیعی نیستید ولی در عین حال تمایل دارید چهره شما حالتی مصنوعی و عروسکی پیدا نکند، سبک نیمه فانتزی بیشتر مناسب شماست. اما اگر دوست دارید کسی متوجه عملی بودن بینی شما نشود بهتر است سبک طبیعی را انتخاب کنید.

عوارض و خطرات عمل بینی به سبک طبیعی

عمل بینی همانند سایر عمل های جراحی ممکن است با عوارض و خطراتی همراه باشد. شدت این عوارض می تواند برای هر فرد با توجه به شرایط بدنی و رعایت دستورالعمل های مراقبتی پزشک متفاوت باشد. در ادامه تعدادی از این عوارض را بررسی می کنیم.

خونریزی بعد از عمل بینی طبیعی

خونریزی ممکن است پس از عمل بینی رخ دهد که معمولاً در چند روز اول پس از جراحی اتفاق می‌افتد. اگر خونریزی شدید یا طولانی مدت بود، باید به پزشک مراجعه کنید.

عفونت پس از عمل بینی طبیعی

عفونت ممکن است در محل برش بینی رخ دهد که باعث تورم، درد و قرمزی می‌شود. در صورت بروز علائم عفونت، فورا به پزشک مراجعه کنید.

تحریک و التهاب پس از عمل بینی طبیعی

بعضی از زیباجویان ممکن است به دلیل حساسیت به مواد استفاده شده در عمل بینی، با تحریک و التهاب مواجه شوند.

درد بعد از جراحی بینی طبیعی

درد و ناراحتی پس از عمل بینی به سبک طبیعی معمول است که با مصرف داروهای تجویز شده توسط پزشک تسکین می‌یابد.

احتمال نیاز به عمل دوباره

در صورت انتخاب جراح ناوارد نتایج عمل بینی ممکن است رضایت زیباجو را به همراه نداشته و نیاز به عمل دوباره وجود داشته باشد.

 

باید اضافه کنیم در صورت انتخاب پزشکی ماهر و با تجربه برای عمل بینی به سبک طبیعی در شیراز، طبیعتا عوارض پس از عمل به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده و دوران نقاهت کوتاهتری خواهید داشت. شما می توانید برای آشنایی با برترین جراحان عمل بینی طبیعی در شیراز با ما تماس بگیرید.

دوران نقاهت و مراقبت های عمل بینی طبیعی در شیراز

رعایت نکات مراقبتی و دستورالعمل های پزشک بعد از عمل بینی در نتیجه نهایی اهمیت بسیار زیادی دارد. توجه به این موارد به ما کمک می کند عوارض بسیار کمتری تجربه کرده و سریعتر به بهبودی کامل دست پیدا کنیم. این مراقبت ها شامل موارد زیر می‌شوند:

استراحت بعد از عمل بینی طبیعی

بعد از عمل بینی، استراحت کافی برای بهبود سریعتر و پیشگیری از خطرات جانبی بسیار مهم است.

مصرف داروهای تجویزی پزشک

 جراح شما ممکن است داروهای ضد التهاب، مسکن، آنتی بیوتیک و … را تجویز کند که باید به دقت و با توجه به دستور پزشک مصرف شوند.

استفاده صحیح از چسب بینی

استفاده از چسب بینی به صورت صحیح در فرم گرفتن بینی و کاهش تورم پس از عمل تاثیر بسزایی دارد.

جلوگیری از فشار و ضربه به بینی

پس از عمل بینی باید توجه داشته باشید که از فعالیت های فیزیکی سنگین و وارد شدن ضربه به بینی خودداری نمایید تا از خطر آسیب دیدگی بینی جلوگیری کنید.

مراجعه به پزشک

در صورت بروز هر گونه علامت غیرطبیعی یا عفونت، باید به سرعت به پزشک مراجعه کنید.

اجتناب از مواد غذایی منجر به التهاب

 بعد از عمل بینی، بهتر است از مصرف مواد غذایی منجر به التهاب مانند غذاهای چرب، فست فود، شکلات و غذاهای حاوی ادویه و تند پرهیز کنید.

جستجو هوشمند جراح بینی

بهترین و مناسب‌ترین جراح‌زیبایی بینی خود را بیابید.

مشاوره جراحی زیبایی بینی

بهترین و مناسب‌ترین جراح‌زیبایی بینی خود را بیابید.

بیشتر بدانید

جهت دریافت مشاوره تلفنی فرم زیر را تکمیل نمایید.

نام شما
شماره تماس
توضیحات

تماس با مشاورین زیباکس