معرفی اصولی بهترین جراح بینی فانتزی و عروسکی در شیراز

بهترین جراح بینی فانتزی و عروسکی در شیراز را با زیباکس پیدا کن!

پس از عمل بینی فانتزی، این که در نهایت یک بینی ظریف عروسکی عایدتان شود یا دماغی خوکی با مشکلات تنفسی فراوان، به مهارت پزشک انتخابی شما بستگی دارد. اما از بین این همه پزشک چگونه می شود بهترین جراح بینی فانتزی و عروسکی در شیراز را انتخاب کرد! برای رسیدن به پاسخ این سوال و آشنایی با بهترین جراحان بینی فانتزی و عروسکی در شیراز با ما همراه باشید.

نوبت دهی فوری ویزیت و عمل

امکان پرداخت اقساطی جراحی بینی

جراح بینی فانتزی و عروسکی در شیراز

اگر اندکی با عمل بینی فانتزی آشنایی داشته باشید حتما می دانید به نسبت مدل های دیگر جراحی بینی، حساسیت و پیچیدگی بیشتری دارد. در واقع انتخاب یک پزشک اشتباه علاوه بر تاثیر منفی بر ظاهر شما، می تواند سلامتتان را هم به خطر بیندازد. اما شما می توانید برای آشنایی با برترین پزشکانی که در عمل بینی به سبک فانتزی و عروسکی در شیراز تخصص دارند و می توانند بهترین نتیجه را برای شما رقم بزنند از زیباکس کمک بگیرید. ما در انتخاب مناسبترین جراح به شما مشاوره می دهیم. در ادامه تعدادی از این جراحان توانمند را به شما معرفی می کنیم.

متخصص گوش، حلق و بینی

نمونه عمل
بیشتر
پنهان

سبک عمل: نیمه فانتزی, فانتزی

پیشنهاد برای: بینی گوشتی, بینی استخوانی

هزینه جراحی: 40 تا 55 میلیون تومان

نمونه عمل دکتر امید زرگرانی

متخصص گوش، حلق و بینی

نمونه عمل
بیشتر
پنهان

سبک عمل: نیمه فانتزی, فانتزی

پیشنهاد برای: بینی گوشتی, بینی استخوانی

هزینه جراحی: 30 تا 40 میلیون تومان

نمونه عمل دکتر سولماز قربانی

متخصص گوش، حلق و بینی

نمونه عمل
بیشتر
پنهان

سبک عمل: طبیعی, نیمه فانتزی, فانتزی

پیشنهاد برای: بینی گوشتی, بینی استخوانی

هزینه جراحی: 55 تا 70 میلیون تومان

نمونه عمل دکتر شهریار شاهمرادی

بهترین جراح بینی خود را بیابید.

هزینه جراح بینی فانتزی و عروسکی در شیراز

عمل بینی به سبک فانتزی به دلیل حساسیت بالاتر به نسبت روش های دیگر معمولا هزینه بیشتری دارد. در ادامه می توانید شروع هزینه عمل بینی فانتزی توسط تعدادی از بهترین جراحان بینی فانتزی و عروسکی در شیراز را مشاهده و بررسی نمایید.

دکتر امید زرگرانی

40 تا 55 میلیون تومان

دکتر سولماز قربانی

30 تا 40 میلیون تومان

دکتر شهریار شاهمرادی

55 تا 70 میلیون تومان

عمل بینی فانتزی اقساطی در شیراز با زیباکس

اگر از طرفداران سبک فانتزی و عروسکی در عمل بینی هستید ولی دغدغه هزینه های سنگین شما را مردد کرده، نگران نباشید! چرا که زیباکس در کنار شماست و برای این چالش هم راه حلی دارد. عمل بینی اقساطی یکی از خدمات ویژه زیباکس برای زیباجویانی است که سبک فانتزی را انتخاب کرده اند ولی برای پرداخت هزینه ها دچار محدودیت هستند.

اقساط عمل بینی با بهترین جراحان شیراز

نمونه عمل بینی فانتزی و عروسکی در شیراز

یکی از روش هایی که به شما در انتخاب بهترین جراح عمل بینی فانتزی و عروسکی کمک بسیاری می کند مشاهده نمونه کارهای پزشکان مختلف است. با این کار می توانید سبک جراحی آنها را بررسی کرده و از میزان مهارت هر یک مطمئن شوید.

متخصص گوش، حلق و بینی

متخصص گوش، حلق و بینی

متخصص گوش، حلق و بینی

نظرسنجی بهترین جراحان بینی فانتزی و عروسکی در شیراز

در این بخش می توانید نظرات زیباجویانی که توسط جراحان مختلف عمل بینی داشته اند را مشاهده نمایید. طبیعتا با بررسی این نظرات با اطمینان بیشتری پزشک مورد نظر خود را انتخاب و برای عمل بینی اقدام می کنید.

متخصص گوش، حلق و بینی

محبوبه زمانی
تشکر میکنم از جناب اقای دکتر کارشون رو به نحو احسنت انجام میدن.
محمد غلامی

سلام واقعا ممنونم ازتون دکتر زرگرانی از کارتون واقعا راضیم دکتر فوق العاده حرفه ای با مهارت بالا خوش ذوق و جوان

رحیمی

من کلا ده روز عمل کردم خوبه تا حالا ک راضیم ایشالا ک خوب بشه.

متخصص گوش، حلق و بینی

سولماز
6

خانم دكتر بسیار مهربان و خوش برخورد و باسواد بودن. خیلی با صبر و حوصله منو ویزیت كردن.

مونا
8

رفتار پرسنل عالی و رفتار خودشون به شدت دلسوزانه و خوش برخورد معاینه کلی از همه جهات و گوش دادن به اینکه من دقیقا چه مشکلی دارم واقعا عالی و پیشنهاد میکنم هر کس مشکل داره به دکتر عزیزم مراجعه کنن.

زیبا

معطلی در مطب زیاد بود... اما برخورد دکتر خوب.مشکل حساسیت گلو درد فعلا دارو تجویز کردند وعکس از حنجره بگیرم

ستایش
7

من دو سال پیش جراحی بینی نیمه فانتزی برام انجام دادن. دقیقا همون مدلی شده که میخواستم.

صمیه
6

یکی از دوستام چند سال با ایشون جراحی کرد. چون خیلی خوب شده بود منم تصمیم گرفتم دماغمو عمل کنم. خداروشکر تا الان راضیم و هیچ مشکلی ندارم.

فاطمه
6

دماغ من طی یه تصادف به شدت آسیب دیده بود. طوری که هیچ جراحی قبول نمی‌کرد. تا اینکه خانم دکتر قبول کردن دستشون طلااا دکتر واقعا کارشون عالیه.

من انحراف شدید بینی داشتم. تنفسم دچار مشکل شده بود. همین چند وقت پیش با دکتر قربانی جراحی کردم. الان که خیلی همه ظاهرش هم تنفسم خیلی خوب شده خداکنه همیشه همینطوری بمونه.

المیرا
7

خیلی خیلی عالی و برخورد محترمانه هم از طرف منشی و هم از طرف دکتر

متخصص گوش، حلق و بینی

معصومه براتی

من بینی گوشتی داشتم. خیلی خوب عمل کردن. دقیقا همونی شد که می خواستم.

 

نجاتی

از همه نظر عالین. خوش برخورد و با تجربه. کارشون واقعا خوبه

نیما

عمل زیبایی بینی انجام دادم واقعا کارشون عالیه خیلی حرفه ایی و خوش اخلاق بسیار دکتر محبوب و دوست داشتنی

صبوری

دخترم عمل بینی شد و خیلی رضایت داره

کیانا

واقعا دکتر شاهمرادی بینظیرن. کارشون عالیه

شیوه یافتن بهترین جراح بینی فانتزی و عروسکی در شیراز

انتخاب جراح متخصص و ماهر در عمل بینی مهمترین مرحله پیش از عمل است. پزشکی که با فرم بینی ما آشنایی کامل داشته و در پیاده سازی ظرافت های سبک فانتزی مهارت کافی را دارا باشد. البته که پیدا کردن پزشکی با این خصوصیات کار آسانی نیست! به همین دلیل مجموعه زیباکس تیمی متشکل از کارشناسان متخصص فراهم کرده تا در انتخاب مناسبترین جراح شما را راهنمایی کنند. این کارشناسان با سبک و نحوه جراحی پزشکان مختلف آشنا هستند و با یک نگاه به فرم بینی شما بهترین جراح بینی فانتزی و عروسکی در شیراز را به شما معرفی می کنند.

بهترین جراح بینی فانتزی و عروسکی در شیراز

عمل بینی فانتزی به دلیل ویژگی هایی که دارد به نسبت سایر روش ها از حساسیت بالاتری برخوردار است. در این روش سایز بینی به اندازه قابل توجهی کاهش یافته و به همین دلیل اگر پزشکی متبحر انتخاب نکرده باشید ممکن است دچار مشکلات تنفسی شوید. از طرف دیگر جراح ناوارد ممکن است از نظر ظاهری هم مشکلات عدیده ای برای شما بوجود بیاورد! به عنوان مثال با کوچک کردن بیش از حد بینی، تناسب اجزای چهره شما را به هم بزند. یا با بالابردن نوک بینی بیشتر از حد لازم، حالتی خوکی به بینی شما بدهد. به همین دلیل انتخاب پزشکی وارد و با تجربه اهمیت بسیاری دارد. اما از کجا می توان بهترین جراحان بینی فانتزی و عروسکی در شیراز را پیدا کرد؟ برای پاسخ این سوال در بخش بعدی با ما همراه باشید.

بهترین جراح عمل بینی فانتزی و عروسکی در شیراز با زیباکس

مجموعه زیباکس در انتخاب بهترین و مناسبترین جراح بینی فانتزی و عروسکی در شیراز به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد. کارشناسان ما با توجه به تجربه ی 5 سال فعالیت در این زمینه، با سبک جراحی پزشکان مختلف آشنایی کامل داشته و بسته به بودجه و فرم بینی شما مناسبترین جراح را به شما معرفی می کنند. برای دریافت این مشاوره تخصصی همین حالا با ما ارتباط برقرار کنید.

ویژگی های عمل بینی به سبک فانتزی و عروسکی در شیراز

در این سبک همان طور که از اسمش پیداست ظاهر بینی به طور کلی از حالت طبیعی دور شده و به سمت مصنوعی و عروسکی شدن پیش می رود. سایز بینی به صورت چشمگیری کاهش یافته و نسبت به سایر اعضای صورت کوچکتر می شود. از دیگر ویژگی های پرطرفدار سبک فانتزی قوس شدید تیغه و نوک بینی سربالاست.

عمل بینی فانتزی و بینی استخوانی:

قبل از این که بخواهیم بررسی کنیم آیا سبک فانتزی و عروسکی مناسب فرم بینی استخوانی هست یا خیر، خوب است کمی بیشتر با خصوصیات بینی های استخوانی آشنا شویم.

بینی های استخوانی دارای ساختار غضروفی-استخوانی قوی و مستحکم و همچنین پوست نازک و منعطف می باشند. و همین موضوع دست پزشک را برای تغییرات گسترده طی جراحی باز می گزارد. از آن جایی که سبک بینی فانتزی ملزم تغییرات فراوان است، می توان فرم بینی استخوانی را کاندیدای مناسبی برای عمل بینی به این سبک دانست.

عمل بینی به سبک فانتزی و بینی گوشتی:

بینی های گوشتی اما بر خلاف نوع استخوانی دارای پوست ضخیم و ساختار غضروفی ضعیف می باشند. از این رو جراح نمی تواند در حین جراحی تغییرات چندان چشمگیری روی بینی اعمال کند. در واقع می توان گفت امکان کاهش بیش از حد سایز برای بینی های

گوشتی وجود ندارد و به دلیل پوست ضخیم در صورت کوچک کردن بی قائده اندازه، به وجود آمدن مشکلات تنفسی پس از جراحی امکان پذیر است. از این رو می توان گفت برای فرم بینی گوشتی سبک جراحی فانتزی مناسب نمی باشد.

از کجا بدانیم بینی فانتزی به ما می آید؟

همانطور که گفتیم در جراحی بینی به سبک فانتزی سایز بینی کوچک می شود. از این رو اگر سایر اعضای صورت شما بزرگ باشند ممکن است تعادل چهره ی شما از بین رفته و در زیبایی شما تاثیر منفی بگذارد. بنابراین می توان گفت سبک فانتزی برای افرادی که اجزای صورت بزرگ دارند مناسب نبوده و نهایتا باید با مشورت پزشکی متبحر انجام شود.

عوارض عمل بینی فانتزی در شیراز

همانطور که می دانید همه ی عمل های جراحی با عوارضی همراه هستند. اما برای عمل بینی به سبک فانتزی با توجه به تغییرات مورد نیاز گسترده ممکن است این عوارض بیشتر باشد. هرچند که انتخاب پزشکی متبحر می تواند این عوارض را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. تعدادی از این عوارض را در ادامه بررسی می کنیم.

کبودی، التهاب و ورم بعد از عمل بینی فانتزی

یکی از رایج ترین عوارض عمل بینی فانتزی بروز کبودی و التهاب پس از جراحی است. وجود این عارضه پس از عمل کاملا طبیعی بوده و بسته به شرایط بدنی شما طی چند روز برطرف می شود.

کاهش حس بویایی پس از عمل بینی فانتزی

کاهش حس بویایی پس از عمل بینی یک عارضه طبیعی و موقتی می باشد. در صورت ادامه دار شدن این عارضه باید به پزشک مراجعه نمایید.

سردرد پس از عمل بینی فانتزی و عروسکی

 برخی از افراد پس از عمل بینی ممکن است دچار سردرد شوند که معمولاً به دلیل تغییرات فشار و ترشحات در ناحیه بینی است و در چند روز بعد از عمل بهبود می‌یابد.

خونریزی پس از جراحی بینی

این عارضه پس از عمل بینی ممکن است رخ دهد که معمولاً به دلیل ترشح خون از محل جراحی است. این خونریزی معمولاً در چند روز اول پس از عمل و با استفاده از دستورات پزشک کاهش می‌یابد.

انسداد و تراکم در بینی

 پس از عمل بینی، ممکن است احساس انسداد و تراکم در بینی داشته باشید که معمولاً به دلیل تورم و تغییرات در ناحیه بینی است. این عارضه معمولاً در چند هفته بعد از عمل بهبود می‌یابد.

 

لازم به ذکر است که هر فرد ممکن است تجربه‌های متفاوتی پس از عمل بینی داشته باشد و بهتر است با پزشک خود درباره هرگونه عارضه یا نگرانی صحبت کنید. به علاوه باید  اضافه کنیم انتخاب پزشکی کارکشته می تواند عوارض پس از عمل را برای شما کاهش داده و دوران نقاهت را کوتاهتر کند.

هزینه عمل بینی فانتزی در شیراز

همانطور که گفتیم جراحی بینی به سبک فانتزی به مهارت و تبحر بالایی احتیاج دارد. و اصطلاحا می توان گفت کار هر پزشکی نیست! از این رو معمولا عمل بینی به این روش به نسبت روش های دیگر هزینه های بالاتری دارد.

اما شما می توانید از شرایط خدمات پرداخت اقساطی زیباکس بهره ببرید و به صورت قسطی مخارج عمل بینی فانتزی و عروسکی در شیراز را پرداخت کنید. در ادامه در خصوص خدمات هیجان انگیز زیباکس توضیحات بیشتری به شما ارائه می دهیم

خدمات ویژه زیباکس برای عمل بینی فانتزی در شیراز

اگر ساکن شیراز هستید و عمل بینی فانتزی را انتخاب کرده اید، خوب است بدانید مجموعه زیباکس برای شما شرایطی ویژه در نظر گرفته است. در ادامه تعدادی از این شرایط را برای شما توضیح می دهیم.

  • مشاوره تخصصی انتخاب بهترین جراح عمل بینی در شیراز به صورت حضوری و غیر حضوری
  • اقساطی کردن هزینه عمل بینی فانتزی در شیراز
  • دریافت نوبت فوری و بدون انتظار از برترین جراحان بینی فانتزی در شیراز
  • پشتیبانی بعد از عمل تا دو سال

برای بهره مندی از همه این خدمات هیجان انگیز و دریافت اطلاعات بیشتر کافی است با ما ارتباط برقرار کنید.

جستجو هوشمند جراح بینی

بهترین و مناسب‌ترین جراح‌زیبایی بینی خود را بیابید.

مشاوره جراحی زیبایی بینی

بهترین و مناسب‌ترین جراح‌زیبایی بینی خود را بیابید.

بیشتر بدانید

جهت دریافت مشاوره تلفنی فرم زیر را تکمیل نمایید.

نام شما
شماره تماس
توضیحات

تماس با مشاورین زیباکس