بهترین نتیجه در جراحی بینی پهن: معرفی جراح + هزینه (اقساطی)

21/06/1403

جراحی بینی پهن و گوشتی با تیم زیباکس

اگر وقتی می‌خندید احساس می‌کنید بینی‌تان پهن‌تر به نظر می‌رسد! سایز بینی برای صورتتان زیادی بزرگ است و در زیبایی و اعتماد به نفستان تاثیر منفی گذاشته!؟ یا بسیاری از جراحان برای عمل بینی دست رد به سینه شما زده اند؟!  جراحی بینی پهن دقیقاً همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

در این مقاله به طور کامل به بررسی عمل بینی پهن، هزینه جراحی، نحوه پرداخت اقساطی، نمونه کارها و… می‌پردازیم. پس اگر دماغتان پهن است و قصد جراحی دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 

همچنین پیشنهاد می‌کنیم قبل از انتخاب جراح و تصمیم‌گیری نهایی، حتما از مشاوره تخصصی عمل بینی زیباکس استفاده کنید. با توجه به این که بینی های پهن جراحی پیچیده و دشوارتری دارند، هر پزشکی تخصص لازم برای عمل کردن آنها را ندارد. کارشناسان ما پس از بررسی فرم بینی شما، جراحانی را به شما معرفی می کنند که در عمل بینی پهن و گوشتی متخصص هستند و بهترین نتایج را رقم می زنند. برای دریافت مشاوره تخصصی و انتخاب بهترین جراح، روی دکمه زیر کلیک کنید.

هزینه عمل بینی پهن و گوشتی چقدر است؟

نمونه بینی گوشتی پهن عمل شده با تیم زیباکس
نمونه بینی گوشتی پهن عمل شده با تیم زیباکس

شروع هزینه عمل بینی پهن و گوشتی از 45 میلیون تومان است. به طور کلی باید بدانید فاکتورهای بسیار متفاوتی مانند نوع بینی، تکنیک جراحی، دستمزد پزشک، پیچیدگی عمل، نوع بیمارستان، شهر و… در میزان هزینه نهایی جراحی بینی شما نقش دارند. با این حال در جدول زیر به طور تقریبی و جزئی برآورد کرده‌ایم که چه هزینه‌های کلی و جانبی را برای عمل بینی خود باید پرداخت کنید.

توضیحات

هزینه

دستمزد جراح

شروع از 20 میلیون تومان

هزینه بیمارستان یا کلینیک

شروع از 9 میلیون تومان

هزینه آزمایش‌های قبل عمل

500_800 هزار تومان

عکس‌برداری‌ قبل از جراحی

تقریبا 300 هزار تومان

هزینه ویزیت

بین 100_300 هزار تومان

 این نوع بینی‌ها پوست ضخیم‌تری دارند که همین موضوع کار جراح را در ایجاد تغییرات دقیق و ظریف، دشوارتر می‌کند. علاوه بر این غضروف‌های ضعیف‌تر در این نوع بینی‌ها نیاز به تقویت و اصلاح بیشتری دارند تا فرم دلخواه و طبیعی حاصل شود. این عوامل باعث می‌شوند که جراحی بینی پهن و گوشتی به مهارت، تخصص و تجربه بیشتری نیاز داشته باشد و در نتیجه هزینه‌های آن نیز بالاتر از جراحی بینی‌های معمولی است.

یک جراح ماهر می‌تواند با در نظر گرفتن تمام جنبه‌های پیچیده بینی پهن و گوشتی، نتیجه‌ای ایده‌آل و متناسب با صورت شما به دست آورد. به همین دلیل، دستمزد جراحان متخصص در این زمینه معمولاً بالاتر است و همچنین ممکن است نیاز به تکنیک‌های خاصی (مانند پیوند غضروف) داشته باشد که همین موضوع نیز باعث افزایش هزینه‌های‌ جراحی می‌شود.

نحوه پرداخت هزینه عمل بینی پهن به صورت اقساطی

از آنجا که عمل بینی پهن ممکن است هزینه‌های بالایی داشته باشد، طبیعتا پرداخت یکجای آن برای بسیاری از افراد دشوار است. به همین دلیل ما در زیباکس شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا شما بتوانید با خیال راحت و بدون نگرانی از بابت هزینه‌ها، جراحی بینی خود را به صورت اقساطی و با شرایطی بسیار آسان و عالی انجام دهید.

برای این کار شما با ارائه یک چک صیادی، تا ۳۰ میلیون تومان وام با سودی بسیار جزئی دریافت و بینی‌تان را نزد بهترین جراحان عمل می‌کنید. برای اطلاع از شرایط و اطلاعات دقیق، روی دکمه زیر کلیک کنید و با کارشناسان زیباکس در ارتباط باشید.

معرفی بهترین جراحان بینی پهن + میزان دستمزد

جراحی بینی پهن با مجموعه زیباکس
جراحی بینی پهن با مجموعه زیباکس

بینی‌های پهن و گوشتی به دلیل پوست ضخیم و غضروف ضعیف، جراحی پیچیده‌ای دارند؛ به همین دلیل در صورت مراجعه به یک جراح بی‌تجربه، قطعا نتیجه خوبی از عمل نخواهید گرفت. در این بخش ما قصد داریم تعدادی از بهترین جراحان بینی را به شما معرفی کنیم که در زمینه عمل انواع بینی‌های پهن، مهارت دارند و خودشان را ثابت کرده‌اند.

نام جراح

دستمزد جراحی

دکتر محسن بهادر

شروع از 47 میلیون تومان

دکتر غلامرضا معین

شروع از 40 میلیون تومان

دکتر سلمان شاکری

تقریبا 80 میلیون تومان

این سه جراح از بهترین جراحان بینی پهن هستند و تا کنون درصد رضایت بسیار زیادی در بین زیباجویان خود کسب کرده‌اند. برای مشاهده نمونه کار و عکس عمل بینی گوشتی و پهن و تمام جزئیات و اطلاعات مورد نیاز در مورد هر جراح، روی اسم آن‌ها کلیک و صفحه مربوط به آن‌ها را بررسی کنید.

علاوه بر این پیشنهاد می‌کنیم برای تصمیم‌گیری بهتر حتما به صفحه بهترین جراح بینی در شیراز مراجعه کنید. در این صفحه ما بهترین جراحان بینی، هزینه دقیق جراحی و همچنین نمونه کارهای هر یک را در اختیارتان قرار داده‌ایم و به طور کلی با سبک و نحوه کار آنها آشنا می‌شوید.

بینی پهن چه ویژگی‌هایی دارد؟

نمونه عمل بینی استخوانی پهن مجموعه زیباکس
نمونه عمل بینی استخوانی پهن مجموعه زیباکس

بینی‌های پهن عرض زیادی نسبت به اجزای دیگر صورت دارند که این پهنا به دلایل متفاوتی مانند ژنتیک، نژاد، جنسیت، صدمه و آسیب به بینی، سن و… اتفاق می‌افتد. در ادامه بیشتر مشخصات و ویژگی‌های این نوع بینی را شرح می‌دهیم.

پهنای بینی از کجا مشخص می‌شود؟

پهن بودن بینی نشانه‌های متفاوتی دارد و در بخش‌های مختلفی از بینی مشاهده می‌شود که در این بخش به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

  • عرض بینی: واضح‌ترین نشانه پهن بودن بینی، عرض زیاد آن است.
  • پوست بینی: بینی‌های پهن معمولا پوست ضخیم‌تری دارند؛ به همین دلیل بیشتر این ویژگی در بینی‌های گوشتی مشاهده می‌شود.
  • نوک بینی: در بینی‌های پهن، نوک بینی اغلب پهن و گرد است.
  • سوراخ‎های بینی: سوراخ‌های بزرگ بینی در برخی از موارد باعث پهن به نظر رسیدن بینی می‌شوند.
  • استخوان بینی: گاهی اوقات پهنای بینی، به دلیل بزرگ و پهن بودن استخوان اتفاق می‌افتد که بیشتر در بینی‌های استخوانی مشاهده می‌شود.
  • غضروف بینی: غضروف پهن نیز باعث بزرگ‌تر و پهن‌تر به نظر رسیدن بینی می‌شود.

این موارد از ویژگی‌های بینی‌های پهن هستند؛ اما برای تشخیص این موضوع کل ظاهر بینی شما و تناسب آن با چهره‌تان باید در نظر گرفته شود.

چند نوع بینیی پهن داریم؟: بررسی انواع بینی پهن

بینی‌های پهن انواع متفاوتی دارند و به دو دسته گوشتی و استخوانی تقسیم می شوند که در ادامه به شرح آن‌‌ها می‌پردازیم.

بینی گوشتی پهن

معمولا بیشتر بینی‌های گوشتی پهن هستند و این پهنا به دلایلی مانند ضخامت زیاد پوست و پره‌های بزرگ بینی اتفاق می‌افتد. از طرفی این بینی‌ها غضروف‌های ضعیف، نوک پهن و گرد و همچنین پوست چربی دارند که همین موارد جراحی آن‌ها را کمی چالش‌برانگیز کرده است.

با توجه به حساسیت جراحی بینی‌های گوشتی، پیشنهاد می‌کنیم قبل از عمل حتما تمام اطلاعات لازم و ضروری را کسب کنید. تمام این اطلاعات و نکات مهم را می‌توانید در مقاله بینی گوشتی مطالعه کنید. در این مقاله ما به طور کامل توضیح داده‌ایم که بینی گوشتی چیست، چه ویژگی‌هایی دارد  و همچنین اطلاعات ضروری مانند هزینه، نمونه‌ کارها و نحوه جراحی این نوع بینی را در اختیارتان قرار داده‌ایم.

بینی استخوانی پهن

نمونه عمل بینی استخوانی و پهن با زیباکس
نمونه عمل بینی استخوانی و پهن با زیباکس

در بینی‌های پهن استخوانی، عرض زیاد استخوان‌های بینی باعث ایجاد این پهنا می‌شود. در این نوع بینی‌ها بر خلاف نوع گوشتی که نوک پهن‌تری دارد، ممکن است تیغه بینی عریض تر باشد. این نوع بینی‌ها معمولا پوست نازک و استخوان و غضروف محکمی دارند؛ به همین دلیل تغییرات ایجاد شده در آن‌ها نسبت به بینی‌های گوشتی پایدارتر است.

اگر بینی استخوانی دارید، پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر حتما مقاله بینی استخوانی را بررسی کنید. در این مقاله ما از صفر تا صد جراحی این نوع بینی‌ها را برایتان شرح داده‌ایم و همچنین با اطلاعات مهمی مانند هزینه، نمونه کارها، نحوه جراحی و ویژگی‌های بینی‌های استخوانی آشنا می‌شوید.

با توجه به این توضیحات در صورتی که نمی‌دانید بینی‌تان از چه نوعی است و یا در مورد آن شک دارید، صفحه بینی من گوشتی است یا استخوانی؟ می‌تواند برایتان بسیار کمک‌کننده باشد؛ در این مقاله ما تمام خصوصیات بینی های گوشتی و استخوانی را بررسی می‌کنیم نحوه تشخیص آن‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

انتخاب درست جراح بینی پهن، کلید رسیدن به نتیجه ایده‌آل

عمل بینی پهن و گوشتی در زیباکس
عمل بینی پهن و گوشتی در زیباکس

در جراحی بینی پهن، پزشک استخوان یا غضروفی که باعث پهن شدن بینی شده است را می‌تراشد، آن‌ را باریک و در نهایت بینی را به فرم ایده‌آلتان تبدیل می‌کند. این جراحی در واقع می تواند اهداف متفاوتی از جمله کم کردن عرض بینی، رفع قوز یا برآمدگی، تغییر نوک بینی، اصلاح انحراف بینی و… داشته باشد.

باید بدانید این نوع جراحی به ویژه در بینی‌های گوشتی به دلیل داشتن پوست ضخیم و غضروف ضعیف کمی سخت‌ و پیچیده‌تر است؛ به همین دلیل باید حتما جراحی را انتخاب کنید که در رزومه خود سابقه و تجربه زیادی در جراحی انواع بینی‌های مشابه شما داشته باشد.

با توجه به اهمیت بسیار زیاد پزشک، شما باید حتما قبل از جراحی زمان زیادی را به تحقیق در مورد جراحان مختلف اختصاص دهید. از طرفی باید بدانید معمولا هر جراح سبک کار خاصی دارد و نتیجه جراحی هر پزشک با دیگری متفاوت است؛ به همین دلیل بسیار مهم است که شما شناخت زیادی در مورد کار دکترهای مختلف داشته باشید و پس از مقایسه، بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه به نتیجه دلخواهتان برسید، از افراد کاربلدی که قبلا این مسیر را پیموده‌اند کمک بگیرید. مشاوران ما سال‌هاست در زمینه عمل بینی فعالیت‌ می‌کنند و از جراحان مختلف شناخت کامل دارند؛ آن‌ها به طور کامل نوع بینی و شرایط شما را می‌سنجند و با توجه به سبک مدنظرتان، بهترین جراح را به شما معرفی می‌کنند. با دریافت راهنمایی از کارشناسان تیم زیباکس، انتخاب جراح دیگر یک چالش نیست؛ بلکه تجربه‌ای دلنشین برای شما خواهد بود. برای دریافت مشاوره تخصصی در مورد انتخاب جراح روی دکمه زیر کلیک کنید.

توصیه‌های تکمیلی در مورد عمل دماغ پهن

در این مقاله به طور کامل با جراحی بینی پهن و تمام اطلاعات لازم در مورد آن آشنا شدید. در انتها باید بدانید این نوع جراحی مخصوصا در بینی‌های گوشتی نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد؛ بنابراین در انتخاب پزشک خود دقت زیادی به خرج دهید و تمام نکات مراقبتی را نیز جدی بگیرید.

جالب است بدانید مشاوران ما در مجموعه زیباکس علاوه بر معرفی بهترین جراح متناسب با بینی پهن، تا 2 سال پس از جراحی نیز شما را پشتیبانی می‌کنند و تمام نکات و راهکارهای مناسب برای رسیدن به نتیجه دلخواه را در اختیارتان قرار می‌دهند. اگر شما نیز دوست دارید از چنین شرایط عالی استفاده کنید و تجربه‌ای آسان از جراحی بینی خود داشته باشید، با کارشناسان ما در زیباکس در ارتباط باشید.

در ادامه نیز سوالات و نظراتتان در مورد عمل دماغ پهن را با ما در میان بگذارید و این مقاله را برای آن دسته از دوستانتان که قصد جراحی بینی خود را دارند نیز بفرستید.

آیا جراحی بینی پهن گوشتی ریسک است؟

درست است که جراحی بینی پهن گوشتی کمی سخت و حساس است؛ اما در صورتی که جراح مناسبی را انتخاب کرده باشید و تمام نکات مراقبتی قبل و بعد از عمل را به درستی انجام دهید، هیچ خطر یا ریسکی شما را تهدید نمی‌کند.

امروزه به دلیل پیشرفت تکنیک‌های جراحی، اصلا نیازی به نگرانی از برگشت بینی‌های گوشتی وجود ندارد و احتمال آن بسیار کاهش یافته است. بنابراین در صورتی که جراحتان از تکنیک مناسبی برای جراحی بینی‌تان استفاده کند، با چنین عارضه‌ای روبه‌رو نخواهید شد.

بهبودی بعد از جراحی بینی به عوامل متفاوتی بستگی دارد؛ اما به طور کلی نتیجه نهایی جراحی بینی شما بعد از 6 ماه تا 1 سال مشخص می‌شود.

جستجو هوشمند جراح بینی

بهترین و مناسب‌ترین جراح‌زیبایی بینی خود را بیابید.

مشاوره جراحی زیبایی بینی

بهترین و مناسب‌ترین جراح‌زیبایی بینی خود را بیابید.

بیشتر بدانید

جهت دریافت مشاوره تلفنی فرم زیر را تکمیل نمایید.

نام شما
شماره تماس
توضیحات

تماس با مشاورین زیباکس