عمل بینی بسته | نحوه جراحی، مزایا و معایب + نمونه قبل و بعد!   

31/03/1403

عمل بینی بسته

شاید اولین بار که اسم جراحی بینی به روش بسته را شنیده‌اید، برایتان کمی عجیب و ناآشنا بوده است. اما جالب است بدانید که همین روش جراحی جدید و نا آشنا، چقدر می‌تواند عمل بینی شما را آسان و ساده کند!!

این متد به نسبت جراحی بینی به روش باز، تکنیکی به روز تر است که ایرادات بینی را به صورت کاملا موثر برطرف می کند. اگر نماندن جای بخیه اطراف بینی برایتان مهم است، این مقاله مخصوص شماست!

در این مقاله پاسخ تمام سوالات خود را در مورد عمل بستۀ بینی می‌گیرید و با معایب و محاسن آن به طور کامل آشنا می شوید. شما همچنین می توانید با ارسال تصویر خود برای کارشناسان زیباکس، مطمئن شوید که آیا این سبک نوین جراحی بینی برای شما مناسب است یا خیر! برای شروع مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

جراحی بسته بینی چگونه است؟

نمونه عمل بینی بسته با مشاوره زیباکس
نمونه عمل بینی بسته با مشاوره زیباکس

جراحی بستۀ بینی، روش دیگر عمل زیبایی بینی در کنار روش باز است که به آن راینوپلاستی داخلی، عمل کلوز بینی یا اندونازال گفته می‌شود. علت نامگذاری این روش این است که تمام اقدامات پزشک در حین جراحی، درفضای بستۀ بینی «صرفا داخل بینی» و بدون ایجاد برش در بخش بیرونی بینی انجام می‌شود. به همین دلیل پزشک دید کاملی بر ساختار داخلی بینی ندارد و ممکن است در اعمال تغییرات کمی محدودیت داشته باشد.

بنابراین تغییرات بینی در این روش کمتر از روش جراحی باز است. در این روش، بیشتر ایرادات جزئی بینی رفع می شوند و مناسب افرادی است که نیاز به تغییرات و اصلاحات شدید ندارند. اصولا مواردی مانند انحراف، قرینه نبودن بینی، پولیپ و مشکلات تنفسی در این روش اصلاح می‌شوند.

عمل بستۀ بینی به روش جراحی پریزرویشن شباهت های بسیاری دارد و نسبت به جراحی بینی به روش باز، کم تهاجمی تر است. برای آشنایی با روش پریزرویشن و درک مشابهت‌ها و تفاوت‌های آن با روش بسته مطالعه مقالۀ «عمل بینی پریزرویشن» را به شما پیشنهاد می کنیم.

مراحل عمل جراحی بینی بسته

نمونه عمل بینی بسته با مشاوره زیباکس
نمونه عمل بینی بسته با مشاوره زیباکس

پس از مشخص شدن سبک عمل و توضیحات پزشک، تیم جراحی اقدامات اولیه و بیهوشی را آغاز می‌کند. همانطور که گفتیم در این روش پوست بینی برش نمی خورد و پزشک در قسمت داخلی بینی برش ها را ایجاد می کند. سپس دستگاه مخصوصی، پوست و بافت گوشتی بینی را از استخوان جدا می‌کند و کمی بالاتر نگه می‌دارد تا جراح بتواند تغییرات مورد نیاز را پیاده سازی کند.

پس از اعمال تغییرات، برش‌های ایجاد شده درون بینی توسط بخیه‌های جذبی بسته می‌شوند و قالب مخصوصی مانند گچ، آتل و… بر روی بینی قرار داده می‌شود. در مرحله آخر، بیمار به بخش ریکاوری منتقل می‌شود تا زمانی که به هوشیاری لازم برسد.

پس از عمل تا چند روز پزشک وضعیت بینی فرد را زیر نظر دارد تا از خطرات احتمالی دور بماند. این روش به خاطر نداشتن بخیه و برش در بخش بیرونی بینی، به عمل بینی بدون بخیه هم شناخته می شود.

در ادامه مراحل جراحی بینی به روش بسته را برای شما آورده ایم.

  • ورود به اتاق عمل
  • بررسی وضعیت سلامت فرد توسط تیم پزشکی
  • بیهوشی
  • ایجاد برش در درون بینی
  • جدا نگه داشتن پوست از استخوان بینی توسط دستگاه
  • انجام اصلاحات لازم در استخوان و بافت گوشتی بینی
  • فرم دادن به بینی مطابق سبک انتخابی
  • بستن برش ها و بخیه
  • پانسمان بینی و گذاشتن قالب
  • انتقال بیمار به ریکاوری
 

عمل بینی به روش بسته بدون بیهوشی است؟

نمونه عمل بینی بسته با مشاوره زیباکس
نمونه عمل بینی بسته با مشاوره زیباکس

بهتر است در همین ابتدا بگوییم که عمل بینی لزوما بیهوشی دارد. درست است که در این روش، مانند عمل باز روی پوست بینی برش و بخیه ایجاد نمی شود، اما ساختمان بینی کاملا درگیر تغییر است و یک عمل به اصطلاح سرپایی و بدون بیهوشی نیست.

در حال حاضر، مناسب‌ترین، معتبرترین و بهترین راه برای انجام عمل بینی، استفاده از بیهوشی است. به این صورت هم بیمار در حین عمل دچار ترس و تنش نمی‌شود و هم پزشک با دقت و وقت بیشتری بر روی جراحی متمرکز خواهد بود.

آیا عمل بینی بسته با بی حسی امکان دارد؟

در خصوص عمل بینی با بی حسی باید بگوییم در حال حاضر فقط چند پزشک معدود از این روش نام برده‌اند و هنوز شرایط عمل بینی با بیحسی کاملا مشخص و شفاف نیست. با توجه به اینکه تغییر در ساختمان بینی کار کوچک و آسانی نیست که در زمان کوتاهی انجام شود؛ به احتمال قوی، این سبک برای انجام تغییرات بسیار جزئی در بینی قابل اجرا باشد و مناسب همۀ افراد نخواهد بود.

نکتۀ قابل توجه دیگر این است که انجام عمل بینی با بی حسی و در شرایط هوشیاری، ممکن است برای زیباجو همراه با ترس، اضطراب، دلهره و خستگی باشد و شرایط سلامت و علائم حیاتی او را در حین عمل تحت تاثیر قرار دهد. بسیاری از افراد دچار ترس از اتاق عمل هستند و این روش برایشان مناسب نیست.

بنابراین تا اعتبار سنجی کامل عمل بینی با بی حسی و معرفی آن از سوی جامعه علمی و پزشکی، بهتر است همچنان عمل بینی با بیهوشی را دنبال کنید و فضای تبلیغاتی عمل بینی با بی حسی را جدی نگیرید.

 

جراحی بسته بینی در اتاق عمل انجام می‌شود یا نه؟

نمونه عمل بینی بسته با مشاوره زیباکس
نمونه عمل بینی بسته با مشاوره زیباکس

جراحی بینی لزوما در اتاق عمل صورت می‌گیرد. چراکه برای اطمینان کامل تیم پزشکی از سلامت شما، به تجهیزات و دستگاه های خاصی نیاز است. جراحی بینی به روش بسته هم مانند بیشتر عمل‌های جراحی به بیهوشی و تجهیزات اتاق عمل نیاز دارد.

قبل از جراحی، پزشک باید تمام احتمالات و مشکلات حین عمل را پیش بینی کند و از تجهیزات کامل اتاق عمل مطمئن شود. تیم پزشکی هم به جراح کمک می کنند تا عمل به مطلوب‌ترین و بهترین شرایط ممکن پیش برود.

نوع برش در جراحی بینی به روش بسته

همانطور که گفتیم در جراحی بینی به روش بسته، در قسمت بیرونی و روی پوست بینی هیچ برش و زخمی ایجاد نمی‌شود و عمل بینی بدون برش پره‌ها و قسمت کلوملا صورت می‌گیرد.

پزشک برش های لازم را داخل بینی انجام می‌دهد و با کمک دستگاه، پوست بینی را از داخل بالا نگه می‌دارد تا در استخوان و غضروف تغییرات لازم را ایجاد کند. بعد از انجام اصلاحات و ایجاد فرم مناسب، برش ها در درون بینی بخیه می‌خورند و بینی پانسمان می‌شود.

بنابراین در این روش نگران جای بخیه در تیغه و پره‎‌های بینی نباشید. اما در نظر داشته باشید با توجه به برش کمتر و نحوۀ انجام جراحی، دید و عملکرد پزشک هنگام عمل محدود است. بنابراین تغییرات شدید و گسترده‌ای را نمی‌شود از این روش توقع داشت.

بینی گوشتی و جراحی به روش بسته

نمونه عمل بینی بسته با مشاوره زیباکس
نمونه عمل بینی بسته با مشاوره زیباکس

عمل بینی گوشتی به روش بسته امکان پذیر است ولی اگر بینی گوشتی دارید نباید توقع تغییرات شدید در این روش جراحی را داشته باشید. بنابراین اگر به دنبال کاهش سایز شدید هستید و یا سبک فانتزی و تغییرات زیاد سلیقه شماست، شاید عمل بینی به روش بسته برای شما مناسب نباشد. 

به طور کلی بینی های گوشتی با توجه به ویژگی هایی که دارند در عمل جراحی کمی بدقلق‌تر از بینی‌های استخوانی هستند. زیرا دارای استخوان و غضروف ضعیف و پوست ضخیم هستند. همین ضعیف بودن غضروف ها باعث می شود جراح در مواردی برای فرم دادن به بینی از تکنیک پیوند غضروف استفاده کند تا غضروف ها تقویت شوند و بینی در طول زمان دچار افتادگی نشود. اما با توجه به محدودیت های روش بسته، امکان پیوند غضروف در این روش وجود ندارد.

در نهایت هرچند که روش بسته برای بینی‌های گوشتی کمتر پیشنهاد می‌شود، اما همانطور که گفتیم در بسیاری از موارد امکان پذیر است و نتایج خوب و مطلوبی دارد. اگر بینی شما گوشتی است و می خواهید مطمئن شوید عمل بینی به روش بسته برای شما مناسب است یا خیر، کافی است روی دکمه زیر کلیک کنید و از کارشناسان ما مشاوره تخصصی دریافت کنید.

 

بینی استخوانی و جراحی به روش بسته

بینی‌های استخوانی برای جراحی به روش بسته، شرایط بهتری نسبت به بینی گوشتی دارند و کاندیدای اصلی این سبک از جراحی هستند. 

زیرا برای عمل بینی به این روش بهتر است نوک بینی در وضعیت مناسبی باشد تا جراح بتواند در حین عمل سایر ایرادات بینی را برطرف کند. بینی‌های استخوانی به دلیل داشتن غضروف و استخوان های مقاوم و قوی و پوست نازک، اصولا از این شرایط برخوردار هستند و عمل بسته گزینۀ مناسبی برای آنهاست.

مزایای روش اندونازال جراحی بینی

جراحی بینی به روش بسته یا همان روش جراحی اندونوزال به شدتِ جراحی باز تهاجمی نیست و این یکی از مزیت های اصلی این روش است. 

در ادامه به طور کامل، مزایا و محاسن جراحی بسته را توضیح می دهیم:

  • نداشتن برش و بخیه در قسمت پره‌های بینی
  • عدم ایجاد برش در ناحیه کلوملا
  • کمتر بودن مدت زمان عمل بینی نسبت به روش باز
  • تورم اندک در نوک بینی
  • بهبودی سریع تر و آسان تر پس از عمل
  • کمتر بودن تورم، کبودی، خونریزی و درد نسبت به عمل باز بینی
  • کمتر بودن عوارض جراحی

معایب عمل زیبایی بینی به روش بسته

جراحی بینی به روش بسته نیز مانند هر عمل دیگری در کنار محاسن خود، معایبی هم دارد که با انتخاب جراح مناسب و مراقبت‌های درست پس از عمل قابل کنترل است.

در جراحی بینی به روش بسته، بینی از درون جراحی می‌شود و پوست بینی از بیرون برش نمی‌خورد. این مورد تسلط پزشک را محدود می‌کند و اگر جراح ناوارد باشد ممکن است نواقص بینی به خوبی و به طور کامل برطرف نشوند. از طرف دیگر، همانطور که گفتیم این روش برای ایجاد تغییرات زیاد و همچنین بینی های گوشتی شدید، مناسب نیست. 

از دیگر معایب و عوارض عمل بینی به روش بسته، احتمال افتادگی نوک بینی پس از عمل است. البته در این مورد، اگر جراح حرفه‌ای و کاربلد باشد و مراقبت‌ها و چسب زدن‌های پس از عمل به درستی انجام شود، به هیچ وجه مشکلی پیش نخواهد آمد. 

عمل بینی به روش بسته به دقت و تخصص بالایی احتیاج دارد، بنابراین در انتخاب جراح مناسب دقت بسیاری داشته باشید.

دوران نقاهت عمل بینی به روش بسته

نمونه عمل بینی بسته با مشاوره زیباکس
نمونه عمل بینی بسته با مشاوره زیباکس

دورۀ نقاهت در عمل بینی به سبک بسته، آسان تر و کمتر از جراحی به روش باز است. زیرا در این روش برش‌ها کمتر هستند و ساختمان بینی نسبت به جراحی به روش باز، کمتر دچار تغییر می شود. درد، خونریزی، تورم، کبودی و… میزان کمتری دارند و زمان بهبودی سریع تر اتفاق می‌افتد. با این وجود همچنان باید مراقب‌های پس از عمل را جدی بگیرید و دنبال کنید. 

موارد زیر، خلاصه‌ای از مراقبت‌های پس از عمل بینی به روش بسته هستند:

  • در دوره نقاهت گچ بینی نباید خیس شود.
  • دستمال های مرطوب گزینۀ منایبی برای تمیز کردن صورت هستند.
  • لازم است دارو ها دقیق و مطابق با دستورالعمل پزشک مصرف شوند.
  • هیچ گونه ضربه و آسیبی نباید به بینی وارد شود.
  • خوردن آب کرفس به رفع تورم کمک می‌کند.
  • استفاده از کمپرس یخ برای کاهش درد و تورم خوب است
  • برای استراحت و خواب، سرتان را کمی بالاتر از بدن تان قرار دهید.
  • تقریبا تا دو هفته از عمل، از خندیدن شدید، گریه کردن و حرکات سنگین و ناگهانی بپرهیزید.
  • در معرض گرما و خورشید قرار نگیرید.
  • از عینک استفاده نکنید.
  • به بینی خود دست نزنید و شرایط آن را با دست نسنجید.
  • تا تایید بهبودی توسط پزشک فعالیت های ورزشی و سنگین انجام ندهید و….
 
برای آگاهی کامل از مراقبت‌های بعد از عمل بینی به روش بسته، مطالعۀ مقالۀ «مراقبت‌های بعد از عمل بینی» به شما کمک می‌کند. همچنین تیم پشتیبانی زیباکس پس از عمل در کنار شما هستند و شما را تا بهبودی کامل همراهی می کنند.
 
 

ورم و کبودی بعد از جراحی بسته بینی

شدت تورم و کبودی در جراحی بینی به روش بسته، کمتر و خفیف تر از عمل بینی باز است و به مدت زمان کمتری برای بهبودی نیاز دارد. اگر مراقبت‌های پس از عمل به درستی صورت بگیرد، تقریبا یک هفته بعد از جراحی و یا حتی زودتر، تورم و کبودی از بین می رود.

برای کاهش تورم و کبودی، استفاده از کمپرس یخ مفید است و بهتر است وضعیت سر، بالاتر از بدن قرار بگیرد. در این روش از عمل بینی ممکن است با توجه به شرایط بینی، کبودی و ورم بسیار اندک باشد و یکی دو روزه از بین برود.

 

آیا در روش بسته از تامپون استفاده می‌شود؟

نمونه عمل بینی بسته با مشاوره زیباکس
نمونه عمل بینی بسته با مشاوره زیباکس

به طور کلی پس از عمل بینی به روش باز، برای جلوگیری از خونریزی جراح دو عدد تامپون یا فتیله را درون سوراخ های بینی قرار می‌دهد. اما در عمل بینی به روش بسته با توجه به این که میزان خونریزی بسیار کم است، نیازی به استفاده از تامپون نیست. با این حال بهتر است قبل از عمل در مورد این موضوع با جراح خود صحبت کنید و یا جراح ماهر و کاربلدی را بیابید که از روش‌های نوین، در عمل بینی بهره ببرد.

بهترین جراح به روش بسته

نتیجۀ عمل بینی شما، با وجود تمام مراقبت ها و دقت نظرها، در نهایت به مهارت و تخصص جراح بستگی دارد. یک خطای ساده از سمت جراح، علاوه بر آسیب‌های روحی و مالی فراوان، سلامتی شما و زیبایی بینی‌تان را به خطر می‌اندازد. خصوصا در جراحی بینی به روش بسته که یک تکنیک نوین در جراحی بینی محسوب می شود و تعداد بسیار کمی از جراحان به آن تسلط دارند. پس حتما به دنبال پیداکردن جراحان ماهر و با سواد باشید!

دکتر علیرضا مصباحی، بهترین جراح عمل بسته بینی

دکتر مصباحی جراح عمل بینی
دکتر مصباحی جراح عمل بینی

دکتر علیرضا مصباحی، دارای مدرک دکترای حرفه‌ای پزشکی «پزشکی عمومی» و بورد تخصصی گوش، حلق و بینی، از بهترین جراحان بینی به روش بسته در شیراز هستند.

علاوه بر این، دکتر مصباحی، موفق به اخذ مدرک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی (صورت و بینی) شدند و در آکادمی جراحی پلاستیک صورت و ترمیمی آسیا و همچنین انجمن جراحان زیبایی بینی ایران، عضویت دارند.

 دکتر مصباحی در حال حاضر با شماره نظام پزشکی 48303، مشغول فعالیت پزشکی و جراحی بینی می‌باشند. ایشان با 29 سال سابقۀ موفق کاری، انواع بینی را به روش بسته جراحی می‌کنند و از پزشکان خوش نام و توانای شیراز به شمار می‌آیند.

سواد، تخصص و تجربۀ ایشان، صرفا به جراحی بینی به روش بسته متمرکز است و این نکته، دکتر مصباحی را در زمینۀ عمل بینی به روش بسته، بی رقیب کرده است.

نمونه عمل بینی به روش بسته با دکتر علیرضا مصباحی

در ادامه تعدادی از نمونه کارهای دکتر علیرضا مصباحی آورده شده است، تا کیفیت، دقت و ظرافت کار این پزشک با تجربه و با مهارت را ببینید. دیدن نتیجۀ عمل بینی با روش بسته، شما را در انتخاب جراح و سبک عمل، راهنمایی می‎‌کند.

راینوپلاستی بینی به روش بسته با دکتر علیرضا مصباحی
راینوپلاستی بینی به روش بسته با دکتر علیرضا مصباحی
عمل بینی بسته با دکتر علیرضا مصباحی
عمل بینی بسته با دکتر علیرضا مصباحی
جراحی بینی بسته با دکتر علیرضا مصباحی
جراحی بینی بسته با دکتر علیرضا مصباحی
نمونه عمل بینی بسته با مشاوره زیباکس
نمونه عمل بینی بسته با مشاوره زیباکس
نمونه عمل بینی بسته با مشاوره زیباکس
نمونه عمل بینی بسته با مشاوره زیباکس
جراحی بسته بینی با دکتر علیرضا مصباحی
جراحی بسته بینی با دکتر علیرضا مصباحی

هزینه جراحی بینی به روش بسته

هزینۀ عمل بینی به روش بسته به طور میانگین، بین 40 تا 70 میلیون تومان است. البته این هزینه برای هر شخص با توجه به ایرادات بینی او متفاوت است. هر چه تغییرات مورد نیاز و پیچیدگی و زمان جراحی بیشتر باشد، در نتیجه هزینه هم اندکی افزایش می‌یابد.

شاید برای بسیاری از افراد، پرداخت هزینۀ عمل بینی اندکی سنگین باشد و یا به دلیل محدودیت مالی عمل بینی خود را عقب بیندازند. خبر خوب این است که مجموعه زیباکس، شرایط پرداخت اقساطی هزینۀ عمل بینی را برای زیباجویان خود فراهم کرده است و شما می‌توانید به آسانی به سراغ جراحی بینی به روش بسته و سایر روش ها بروید. برای دریافت اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

چه کسانی بهتر است به روش بسته بینی خود را عمل کنند؟

نمونه عمل بینی بسته با مشاوره زیباکس
نمونه عمل بینی بسته با مشاوره زیباکس

کاندیدای مناسب عمل بینی به روش بسته بیشتر افرادی هستند که در قسمت نوک دماغ مشکلی ندارند و پل بینی آنها قرینه و در جای مناسب خود است. زیرا اصلاح کردن این دو مورد، در عمل باز انجام می شود و در جراحی بینی به روش بسته، سایر ایرادات مانند قوز بینی، گشادی پره ها، ناهمواری در استخوان و…. برطرف می‌شوند.

 

مقایسه عمل بینی بسته با روش باز و پریزرویشن

جراحی بینی به روش بسته یکی از روش‌های نسبتا مدرن عمل بینی است که با روش باز و پریزرویشن تفاوت‌هایی دارد. در روش بسته برخلاف روش باز، برش خارجی ایجاد نمی‌شود و مشابه روش پرزرویشن تغییرات از طریق برش‌های داخلی اعمال می‌شوند. 

از طرفی دامنه ایجاد تغییرات در روش بسته و پرزرویشن نسبت به روش باز کمتر است و می‌توان گفت بیشتر افرادی که متقاضی سبک جراحی طبیعی هستند به روش بسته و پریزرویشن جراحی می‌کنند. 

طول دوره نقاهت نیز در روش‌های بسته و پریزرویشن کوتاه تر از جراحی به روش باز است. از طرف دیگر تمام افراد با هر نوع بینی گوشتی و استخوانی می‌توانند بینی خود را به روش باز جراحی کنند، اما افراد داری بینی گوشتی شدید گزینه‌های مناسبی برای روش بسته و پریزرویشن نیستند. 

در جدول زیر برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های سه روش جراحی باز، بسته و پریزرویشن با یکدیگر مقایسه شده است.

مقایسه انواع عمل بینی

عمل بینی باز

عمل بینی بسته

عمل بینی پریزرویشن

دوره نقاهت

طولانی

کوتاه

کوتاه

میزان جراحت و برش

زیاد

کم- تاکید در بخش فوقانی بینی

کم- تاکید در بخش تحتانی بینی

میزان تغییرات

قابلیت تغییر در کل ساختمان بینی

رفع ایرادات جزئی تر

رفع ایرادات جزئی تر

طرفداران

زیاد

متوسط

متوسط

مناسب برای کدام نوع بینی

گوشتی- بسیار گوشتی- استخوانی- غضروفی

استخوانی و نیمه گوشتی

استخوانی و نیمه گوشتی

مناسب برای کدام سبک از عمل

طبیعی- نیمه فانتزی- فانتزی

بیشتر طبیعی- در مواردی نیمه فانتزی

بیشتر طبیعی- در مواردی نیمه فانتزی

روند جراحی

تغییر عمیق و کلی در کل ساختمان بینی

تغییر در قسمت فوقانی و روی استخوان- درون بینی

تغییر در قسمت تحتانی و زیر استخوان-درون بینی

تضمین نتیجه

عالی

خوب

عالی

دوست دارید روش‌های دیگر عمل بینی را بشناسید؟

شاید برایتان جالب است بدانید روش‌های دیگری نیز وجود دارند که ایرادات بینی را به نحوی اصلاح می‌کنند اما به برش، بخیه، اتاق عمل و بیهوشی احتیاجی ندارند. روش‌هایی مانند تزریق بوتاکس، تزریق فیلر، لیفت بینی با نخ، پلاسما جت «لیزر» و… به رفع ایرادات جزئی بینی کمک می‌کنند.

هرچند که روش‌های غیر جراحی نسبت به عمل بینی کم هزینه تر هستند اما نتیجۀ ماندگاری ندارند و اصولا باید تمدید شوند.

برای آشنایی کامل با روش‌های غیر جراحی اصلاح بینی، و اطلاع از اینکه جراحی به روش باز برای شما مناسب تر است یا روش بسته؛ بهتر است از کارشناسان و متخصصان مجموعه زیباکس کمک بگیرید و بهترین و آسان ترین راه را دنبال کنید.

عمل بینی بسته با مجموعۀ زیباکس

هدف اصلی این مقاله، آشنایی کامل  شما با جراحی بینی به روش بسته است. اینکه بدانید این روش دقیقا چیست، نحوه جراحی آن به چه صورت است و برای چه افرادی مناسب است!

امیدواریم این مقاله پاسخگوی تمام سوالات شما در مورد عمل بسته باشد و معرفی جراحان سبک بسته، نمونه کار و هزینۀ کلی آن، همه چیز را به خوبی برای شما روشن کند. لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه برای ما ثبت و این مقاله را برای دوستان خود ارسال نمایید.

سوالات متداول

انحراف شدید بینی با جراحی بسته قابل اصلاح است؟

خیر. روش جراحی بسته بیشتر مناسب ایرادات جزئی و اندک بینی است. اگر مشکلات شدید باشد، برای اصلاح آن نیاز است جراح بینی را باز کند و با تسلط کامل مشکل را برطرف سازد. با این حال لازم است جراح بینی شما را معاینه کند و نظر قطعی دهد.

همه چیز به وضعیت بینی شما بستگی دارد. برخی از ایرادات در روش بسته قابل رفع نیستند. اگر بینی شما ایرادات جزئی دارد و نمی‌خواهید زیاد دچار تغییر شود، روش بسته برای عمل بینی شما مناسب است و اگر ایرادات بینی کلی باشد، بهتر است به سراغ روش باز بروید.

جراحات آن کمتر و دورۀ نقاهت آن کوتاه تر است. قسمت خارجی بینی برش و بخیه ندارد و اثر جای بخیه نمی‌ماند.

جستجو هوشمند جراح بینی

بهترین و مناسب‌ترین جراح‌زیبایی بینی خود را بیابید.

مشاوره جراحی زیبایی بینی

بهترین و مناسب‌ترین جراح‌زیبایی بینی خود را بیابید.

بیشتر بدانید

جهت دریافت مشاوره تلفنی فرم زیر را تکمیل نمایید.

نام شما
شماره تماس
توضیحات

تماس با مشاورین زیباکس