برای هر مدل صورت کدام فرم بینی مناسبتر است؟ راهنمای کامل

22/07/1403

کدام مدل بینی بهتر است؟

حتما شما هم متوجه این موضوع شده‌اید که یک فرم بینی روی صورت برخی از افراد فوق‌العاده به نظر می‌رسد؛ اما همان مدل روی چهره‌ای دیگر چندان جذاب نیست! به طور کلی برای اینکه تشخیص دهید کدام مدل بینی به شما بیشتر می‌آید و برای شما مناسب‌تر است باید ابتدا ویژگی‌های صورتتان را با دقت بررسی کنید و فرم چهره‌تان را کاملا بشناسید! 

در این مقاله، قصد داریم انواع فرم های صورت را توضیح دهیم و مدل‌های بینی مناسب برای چهره‌های گرد، کشیده، بیضی، مربعی و… را بررسی کنیم. پس اگر شما هم قصد انجام جراحی بینی دارید و می‌خواهید بدانید کدام مدل بینی برای چهره شما مناسبتر است، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

به علاوه پیشنهاد می‌کنیم برای تصمیم گیری راحت‌تر و البته صحیح‌تر حتماً از مشاوره‌های تخصصی تیم زیباکس کمک بگیرید؛ مشاوران ما آناتومی چهره و بینی شما را به دقت تحلیل می‌کنند و بهترین و مناسبترین مدل بینی متناسب با صورتتان را به شما پیشنهاد می‌دهند. در مرحله بعد، پزشکی را به شما معرفی می‌کنند که در عمل آن فرم بینی بالاترین میزان رضایت و تخصص را داشته باشد. بنابراین برای ارتباط با کارشناسان ما و دریافت مشاوره عمل بینی روی دکمه زیر کلیک کنید و اولین گام را برای داشتن بینی دلخواهتان بردارید!

چرا به هر چهره ای یک فرم خاص بینی می آید؟

به هر فرم صورتی چه مدل دماغی می آید؟
به هر فرم صورتی چه مدل دماغی می آید؟

هنگام انتخاب فرم بینی برای جراحی، توجه به تناسب و زیبایی‌شناسی چهره اهمیت زیادی دارد. شما باید با بررسی ویژگی‌های چهره و فرم بینی‌تان مدلی را انتخاب کنید که تناسب و تعادل را در چهره شما برقرار می‌کند. 

به عنوان مثال یک بینی خیلی کوچک روی یک صورت بزرگ، چندان مناسب نیست و تعادل چهره را بر هم می‌زند. از طرفی بینی باید با ابعاد دیگر اجزای صورت، مثل چشم‌ها، گونه‌ها و دهان نیز تناسب و همخوانی داشته باشد. به طور کلی برای انتخاب فرم بینی مناسب، شما باید در ابتدا فرم چهره خود را بشناسید و سپس بر اساس ویژگی‌های آن، بهترین مدل بینی را انتخاب کنید.

برای هر مدل صورت کدام فرم بینی مناسبتر است؟

همانطور که گفتیم هر چهره به دلیل ویژگی‌ها و تناسبات منحصربه‌فردی که دارد، با فرم و سبک خاصی از بینی هماهنگ‌تر است. در این بخش یاد می‌گیرید فرم صورتتان از چه نوعی است و کدام یک از سبک‌های طبیعی، نیمه فانتزی و فانتزی با چهره شما همخوانی بیشتری دارد. 

آنالیز صورت‌ بیضی شکل: کدام مدل بینی برای صورتهای بیضی بهتر است؟

بینی مناسب برای صورت بیضی شکل
بینی مناسب برای صورت بیضی شکل

چهره بیضی، ویژگی‌های خاصی مانند پیشانی نسبتاً عریض، گونه‌های برجسته، فک نرم و گرد دارد. با توجه ‌به این ویژگی‌ها اگر صورت بیضی شکل دارید، یک خبر خوب برایتان داریم؛ شما می‌توانید تقریبا هر نوع سبک و فرمی از بینی را انتخاب کنید! صورت بیضی به دلیل فرم متناسب، به شما آزادی بیشتری در انتخاب مدل بینی می‌دهد. البته با این وجود باز هم باید در انتخاب فرم بینی، به ویژگی‌های سایر اجزای صورتتان توجه کنید. در ادامه مناسب‌ترین سبک‌های بینی برای چهره‌های بیضی را به شما معرفی می‌کنیم.

سبک عمل بینی طبیعی و صورت های بیضی : یک انتخاب مناسب

بله! سبک طبیعی بینی به دلیل حفظ خطوط ملایم و نچرال، به بهترین شکل با چهره‌های بیضی هماهنگ می‌شود. بینی طبیعی به تعادل صورت‌های بیضی شکل کمک می‌کند و جذابیت شما را بدون تغییرات چشمگیر افزایش می‌دهد. اگر دوست دارید ظاهر چهره‌تان طبیعی و زیبا باقی بماند و در عین حال، تغییرات ظریفی در بینی‌تان ایجاد شود، بینی طبیعی گزینه‌ای ایده‌آل برای شماست.

صورت بیضی شکل و عمل بینی نیمه فانتزی : نتیجه ای جذاب

اگر به دنبال یک تغییر ملایم و در عین حال مؤثر هستید، مدل بینی نیمه فانتزی می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این سبک بینی با قوس ملایم و ظریف، تعادل چهره شما را حفظ می‌کند و به آن جذابیت بیشتری می‌بخشد. بینی نیمه‌فانتزی، بدون ایجاد زوایای تیز و شدید، زیبایی طبیعی صورت شما را برجسته‌تر می‌کند و در نتیجه چهره‌تان همچنان متعادل و هماهنگ به نظر می‌رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی دقیق‌تر این سبک از بینی، پیشنهاد می‌کنیم حتماً مقاله «عمل بینی نیمه فانتزی» را مطالعه کنید. در این مقاله تمام ویژگی‌های بینی نیمه فانتزی و اطلاعات ضروری در مورد آن را بررسی کرده‌ایم و متوجه می‌شوید بینی نیمه فانتزی به چه صورت هایی می‌آید.

کدام مدل بینی برای چهره‌های مربعی مناسب تر است؟

چگونه بینی مناسب چهره‌های مربعی را انتخاب کنیم؟
چگونه بینی مناسب چهره‌های مربعی را انتخاب کنیم؟

چهره‌های مربعی معمولاً خطوط فک برجسته‌، زاویه‌های تیز در ناحیه فک و چانه، پیشانی بلند، صاف و بدون انحنای شدید دارند. استخوان گونه در این چهره‌ها برجسته و قوی است و فک زاویه‌دار و چهارگوش، یکی از مشخصه‌های اصلی آن‌ها به شمار می‌رود. طول و عرض صورت در چهره‌های مربعی تقریباً برابر است که باعث می‌شود چهره در قسمت‌های مختلف، زوایا و خطوط تند و محکمی داشته باشد. برای اینکه این ویژگی‌ها به تعادل برسند و ظاهری متناسب‌تر ایجاد شود، انتخاب فرم مناسب بینی اهمیت زیادی دارد. در ادامه به بررسی بهترین گزینه‌های بینی برای صورت‌های مربعی می‌پردازیم.

بینی نیمه فانتزی و صورت های مربعی: ترکیب نرمی و توازن

مدل بینی نیمه فانتزی، با قوس ملایم و نوکی ظریف، انتخابی ایده‌آل برای صورت‌های مربعی است. این نوع بینی به نرم کردن زوایای تند و خشن فک و چانه کمک می‌کند و قوس ملایم بینی نیمه فانتزی نیز به خوبی با ساختار قوی چهره‌های مربعی هماهنگ می‌شود و ظاهری متعادل‌تر ایجاد می‌کند.

عمل بینی فانتزی برای فرم صورت مربعی: افزودن ظرافت به چهره‌

اگر به دنبال ایجاد تغییراتی چشمگیر هستید، بینی فانتزی می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. این مدل با قوس برجسته و نوک ظریف، تضادی زیبا با زوایای تیز صورت مربعی ایجاد می‌کند و به نرم‌تر شدن ظاهر کلی چهره کمک می‌کند. به طور کلی بینی فانتزی با ظرافت خود، می‌تواند چهره مربعی شما را ملایم‌تر و متعادل‌تر نشان دهد.

البته دقت داشته باشید که سبک طبیعی بینی نیز برای چهره‌های مربعی مناسب است؛ اما حتما یک پزشک ماهر باید آن را انجام دهد و تمام تناسبات و زاویه‌های صورتتان را خیلی دقیق در نظر بگیرد.

برای صورت گرد کدام مدل بینی مناسب تر است؟

انتخاب بینی ایده‌آل برای صورت‌های گرد
انتخاب بینی ایده‌آل برای صورت‌های گرد

افراد با چهره‌های گرد، معمولاً صورتی با خطوط نرم، گونه‌های پر و چانه کم‌زاویه‌ای دارند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که انتخاب مدل بینی مناسب در ایجاد تعادل و توازن در چهره اهمیت زیادی پیدا کند. اگر صورت گردی دارید، باید سبکی از بینی را انتخاب کنید که چهره را کشیده‌تر و زاویه‌دارتر نشان دهد و همچنین از برجسته‌تر کردن گردی صورت جلوگیری کند. در ادامه انواع سبک‌های بینی مناسب با صورت‌های گرد را بررسی می‌کنیم.

بینی نیمه فانتزی برای صورت های گرد: کلید توازن و کشیدگی

بینی نیمه فانتزی با ارتفاع مناسب و قوس ملایم، انتخابی عالی برای متعادل کردن چهره‌های گرد است. این نوع بینی با نوک تیز و پل بلند، به صورت شما زاویه می‌بخشد و آن را کشیده‌تر نشان می‌دهد. قوس ملایم آن نیز به زیبایی با خطوط نرم چهره گرد هماهنگ می‌شود و جلوه‌ای متعادل و جذاب ایجاد می‌کند.

عمل بینی به سبک طبیعی برای فرم صورت گرد: انتخابی مناسب

یک بینی با اندازه و فرم متناسب که خیلی کوچک یا بیش از حد باریک نباشد به حفظ هماهنگی صورت‌های گرد کمک می‌کند. بینی خیلی کوچک یا بیش از حد باریک تعادل چهره‌های گرد را به هم می‌زند و ممکن است گونه‌های برجسته صورتهای گرد را بزرگتر نشان دهد. به همین دلیل فرم بینی طبیعی به شرط آن که اندازه آن با فرم کلی صورت شما هماهنگ بوده و دارای انحنای ملایم باشد انتخاب مناسبی است. 

مقالات پیشنهادی: «انواع عمل بینی» 

بررسی مدل بینی برای صورت کشیده و مستطیلی

بررسی مدل بینی برای صورت کشیده و مستطیلی
بررسی مدل بینی برای صورت کشیده و مستطیلی

چهره‌های مستطیلی معمولا طول بیشتری نسبت به عرض و فک و پیشانی پهنی دارند و به‌طور کلی باریک و کشیده به نظر می‌رسند. فک زاویه‌دار، چانه قوی و گونه‌های با برجستگی تقریبا کم، از دیگر ویژگی‌های چهره‌های مستطیلی هستند. با توجه به این موضوع، جراحی بینی این افراد باید به گونه‌ای انجام شود که طول صورت را کم‌تر نشان دهد و به آن تعادل ببخشد؛ به همین دلیل بینی‌های کوتاه و پهن گزینه مناسبی برای این افراد به شمار می‌روند. در بخش زیر انواع مدل بینی برای صورت کشیده و مستطیلی را بررسی می‌کنیم.

بینی نیمه فانتزی و صورت فرم مستطیلی: کاهش کشیدگی و افزایش تعادل

بینی نیمه فانتزی با قوس ملایم و نوکی ظریف، گزینه‌ای عالی برای چهره‌ مستطیلی است. این مدل بینی به دلیل داشتن ارتفاع مناسب و پهنای متعادل، طول صورت را کمتر جلوه و چهره را متوازن‌تر نشان می‌دهد. علاوه بر این قوس ملایم بینی نیمه فانتزی، توجه را به عرض چهره جلب و از کشیده به نظر رسیدن چهره جلوگیری می‌کند.

بینی سبک طبیعی و چهره های مستطیلی: حفظ تناسب و سادگی

بینی طبیعی با پل صاف و تغییرات جزئی، انتخابی مناسب برای افرادی است که به دنبال حفظ ظاهری ساده و متعادل هستند. این مدل بینی، به کاهش طول صورت کمک و بین اجزای مختلف چهره تناسب ایجاد می‌کند. بینی طبیعی به دلیل سادگی خود، با اکثر چهره‌های مستطیلی هماهنگ می‌شود و ظاهری آرام و متوازن به آن‌ها می‌بخشد.

بینی فانتزی و عروسکی برای فرم چهره مستطیلی و کشیده: جذابیت بیشتر

اگر به دنبال ایجاد تغییرات زیاد در چهره‌تان هستید، بینی فانتزی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این مدل بینی با نوک سربالا و قوس برجسته، تضادی زیبا با ساختار کشیده چهره مستطیلی ایجاد و به کاهش طول صورت کمک می‌کند. بینی فانتزی با ظرافت و انحنای خود، چهره را نرم‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد.

تمام این سبک‌ها برای چهره‌های کشیده مناسب هستند؛ اما سبک طبیعی بیشترین هماهنگی را برای این نوع صورت دارد. برای تصمیم‌‌گیری بهتر و کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد سبک طبیعی جراحی بینی، توصیه می‌کنیم حتماً مقاله «عمل بینی طبیعی» را مطالعه کنید. 

برای چهره‌ های الماسی کدام مدل بینی بهتر است؟

بررسی چهره‌های الماسی: کدام مدل بینی بهتر است؟
بررسی چهره‌های الماسی: کدام مدل بینی بهتر است؟

چهره‌های الماسی معمولاً پیشانی و فک باریکی دارند و گونه‌ها پهن‌ترین و برجسته‌ترین قسمت صورت به شمار می‌روند. چانه در این نوع چهره‌ها معمولاً تیز و برجسته است. ترکیب همه این ویژگی‌ها در کنار هم، باعث می‌شود صورت به شکل الماس یا لوزی دیده شود. اگر شما نیز اصورت الماسی دارید، تمام سبک‌های جراحی زیر برای شما مناسب هستند.

عمل بینی نیمه فانتزی برای صورت های الماسی شکل: هماهنگی با گونه‌های برجسته

بینی نیمه فانتزی با قوس ملایم و نوک ظریف، انتخابی ایده‌آل برای چهره‌های الماسی است. این مدل بینی با برجستگی‌های گونه‌ها هماهنگ و قوس ملایم آن باعث می‌شود که چهره به طور کلی نرم‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد.

بینی مدل طبیعی و فرم صورت الماسی: حفظ تعادل و سادگی

مدل بینی طبیعی با پل صاف، برای افراد با چهره‌های الماسی بهترین انتخاب است. این مدل بینی به خوبی با عرض گونه‌ها متعادل می‌شود و به ایجاد توازن و هماهنگی در چهره کمک می‌کند.

چه مدل بینی برای صورت های قلبی بهتر است؟

کدام مدل بینی برای صورت قلبی مناسب است؟
کدام مدل بینی برای صورت قلبی مناسب است؟

این نوع چهره‌ها پیشانی پهن، گونه‌های برجسته و چانه باریک و نوک تیزی دارند. پیشانی به عنوان پهن‌ترین بخش صورت شناخته می‌شود، در حالی که فک و چانه باریک و کمی تیز است؛ این نوع صورت‌ها، در بخش بالایی پهن‌تر و در بخش پایینی باریک‌تر هستند. برای این نوع صورت، انتخاب مدل بینی مناسب می‌تواند تأثیر بسزایی در ایجاد تعادل و هماهنگی در چهره داشته باشد و بهترین مدل بینی برای صورت قلبی، بینی‌های کوچک و با نوک گرد است؛ زیرا به ایجاد تعادل بین پیشانی پهن و چانه باریک کمک می‌کند. در ادامه مدل‌هایی که برای این نوع چهره مناسب هستند را معرفی می‌کنیم.

بینی فانتزی انتخابی مناسب برای صورت قلبی

بینی‌های فانتزی با اندازه کوچک، نوک گرد و قوس ملایم، برای چهره‌های قلبی ایده‌آل هستند. این نوع بینی به دلیل ظرافت و حالت منحنی که دارد، پیشانی پهن را متعادل و چانه باریک را نرم‌تر نشان می‌دهد. بنابراین در صورتی که به بینی عروسکی و سربالا علاقه دارید، این گزینه برایتان مناسب است.

بینی طبیعی انتخابی عالی برای چهره‌های قلبی

بینی طبیعی در چهره‌های قلبی یکی از بهترین‌ گزینه‌ها به شمار می‌رود؛ البته به شرطی که خیلی بزرگ یا پهن نباشد! بینی طبیعی با قوس ملایم به حفظ هارمونی طبیعی صورت قلبی کمک می‌کند و ظاهر را متعادل‌تر نگه می‌دارد. این نوع بینی برای افرادی که به دنبال تغییرات ظریف و طبیعی در چهره خود هستند، انتخابی ایده‌آل است.

به طور کلی هر دو سبک طبیعی و فانتزی برای چهره‌های قلبی گزینه مناسبی هستند و انتخاب از بین آن‌ها کاملا به ترجیحات و سلیقه شخصی شما بستگی دارد؛ اما سبک فانتزی با جزئیات دقیق‌تر، به ایجاد تعادل در صورت قلبی کمک بیشتری می‌کند. برای تصمیم‌گیری بهتر و شناخت‌ بیشتر این سبک بینی، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «عمل بینی فانتزی» را حتماً مطالعه کنید؛ در این مقاله با تمام ویژگی‌های سبک فانتزی آشنا می‌شوید و تمام اطلاعات ضروری مانند جراحان، عوارض، هزینه و… را بررسی کرده‌ایم.

 

بهترین فرم بینی با انتخاب جراح مناسب

مشاوره انتخاب جراح بینی؛ مجموعه زیباکس
مشاوره انتخاب جراح بینی؛ مجموعه زیباکس

تا اینجا شما با تمام چهره‌ها و فرم بینی مناسب با آن‌ها آشنا شدید؛ اما نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، تأثیر جراح در نتیجه نهایی است. حتی اگر بهترین فرم و سبک بینی را انتخاب کرده باشید، اما عمل خود را به یک جراح حرفه‌ای و ماهر نسپارید، هرگز به نتیجه ایده‌آلتان نمی‌رسید! بنابراین علاوه بر حساسیت در انتخاب سبک و فرم مناسب، برای تصمیم‌گیری در مورد جراح موردنظرتان نیز باید تحقیقات و بررسی‌های زیادی انجام دهید. برای انتخاب آگاهانه و راحت‌تر، پیشنهاد می‌کنیم حتماً به صفحه «بهترین جراح بینی در شیراز» مراجعه کنید. در این صفحه ما لیستی از بهترین جراحان بینی را در اختیارتان قرار داده‌ایم و همچنین با نمونه کارها، هزینه دقیق و سبک کار هر یک به طور کامل آشنا می‌شوید.

از طرفی پیشنهاد می‌کنیم برای تصمیم‌گیری بهتر و دقیق‌تر، حتماً از مشاوره‌های کارشناسان ما در تیم زیباکس کمک بگیرید. مشاوران ما با بررسی دقیق ویژگی‌های چهره شما، به شما کمک می‌کنند تا بهترین و مناسب‌ترین فرم بینی را انتخاب کنید. همچنین بر اساس همین انتخاب، بهترین جراحان را نیز به شما معرفی می‌کنند تا بتوانید با اطمینان بیشتری به نتیجه‌ دلخواه خود برسید. برای دریافت مشاوره تخصصی برای انتخاب دکتر جراحی بینی روی دکمه زیر کلیک کنید.

چگونه بهترین فرم بینی را با توجه به نوع چهره انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین فرم بینی را انتخاب کنم؟ مجموعه زیباکس
چگونه بهترین فرم بینی را انتخاب کنم؟ مجموعه زیباکس

برای انتخاب بهترین فرم بینی با توجه به نوع چهره، باید نکات مهمی مانند زاویه مناسب، نوع پوست، جنسیت و… را مد نظر قرار دهید که در ادامه به بررسی هر یک از این موارد می‌پردازیم.

هماهنگی زاویه بینی با لب

بینی باید زاویه مناسبی (بین 90 تا 105 درجه برای خانم‌ها و بین 90_95 درجه برای آقایان) داشته باشد تا ظاهری طبیعی و متعادل ایجاد کند؛ توجه به این موضوع مخصوصا در نمای نیم رخ اهمیت زیادی دارد.

تناسب عرض بینی با صورت

بینی‌های خیلی پهن یا خیلی باریک، تناسب کلی چهره را از بین می‌برند؛ به همین دلیل باید به تناسب عرض بینی با عرض کلی چهره‌تان نیز توجه کنید. به طور کلی، عرض بینی (فاصله بین سوراخ‌های بینی) باید با عرض یک چشم برابر باشد که این تناسب به توازن و هماهنگی چهره کمک می‌کند. برای مثال در صورت‌های پهن (مانند چهره مربعی)، بینی با عرض بیشتر مناسب است؛ اما برای صورت‌های باریک، بینی‌های باریک‌تر تناسب بهتری دارند.  

طول بینی مناسب با صورت

طول بینی باید با طول کلی صورت هماهنگ باشد و به طور تقریبی حدود یک‌سوم از طول کلی صورت را تشکیل می‌دهد. در چهره‌های کشیده، بینی بلندتر به افزایش هماهنگی کمک می‌کند؛ در حالی که در چهره‌های گرد، بینی کوتاه‌تر مناسب‌تر است.

تناسب فرم بینی با جنسیت

جنسیت یکی از عوامل مهم در انتخاب فرم بینی است. بینی‌های با تیغه باریک و نوک بالا معمولاً برای چهره‌های زنانه مناسب‌تر هستند؛ اما بینی‌های با پل صاف به چهره‌های مردانه تعادل بیشتری می‌بخشند.

هماهنگی بینی با سایر اجزای چهره

بینی باید با سایر اجزای چهره مانند گونه‌ها، چانه و پیشانی هماهنگ باشد. برای مثال در چهره‌هایی با گونه‌های پهن، بینی با پل صاف و نوک کمی پهن‌تر تعادل مناسبی ایجاد می‌کند؛ در حالی که برای چهره‌های با چانه‌های کوچک، بینی با نوک گرد مناسب‌تر است.

توجه به میزان برآمدگی و قوس بینی

بینی با برآمدگی‌ها و قوس‌های زیاد، چهره را خشن و زاویه‌دار و بینی با برآمدگی کمتر و قوس نرم‌تر، چهره را ملایم‌تر نشان می‌دهد. میزان برآمدگی و قوس بینی باید بر اساس ساختار کلی چهره و ترجیحات فردی زیباجو تعیین شود.

بینی مناسب با نوع پوست

اگر پوست بینی شما ضخیم‌تر و چرب‌تر (از نوع گوشتی) است، فرم‌ بینی را انتخاب کنید که نوک آن کمی بزرگ‌تر و پهن‌تر باشد؛ اما اگر پوست بینی نازکی (بینی استخوانی) دارید، فرم‌هایی با تیغه نازک‌تر و نوک ظریف‌تر بیشتر برایتان مناسب است. از طرفی باید بدانید بینی‌های گوشتی به دلیل ضخامت زیاد پوست و بافت چربی، برای سبک‌های فانتزی و فرم‌های بسیار باریک مناسب نیستند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم در این شرایط بیشتر به دنبال فرم‌های طبیعی‌تر باشید.

تشخیص نوع بینی یکی از مراحل مهم در انتخاب فرم مناسب است؛ اما برای این کار باید شناخت دقیقی از ویژگی‌های بینی گوشتی و استخوانی داشته باشید. برای اینکه مطمئن شوید بینی شما گوشتی است یا استخوانی، توصیه می‌کنیم نگاهی به مقاله‌ «بینی من گوشتی است یا استخوانی؟» بیندازید. این صفحه به شما کمک می‌کند تا با آگاهی کامل، نوع بینی خود را تشخیص دهید و بهترین فرم را برای آن انتخاب کنید.

از طرفی برای تصمیم‌گیری بهتر پیشنهاد می‌کنیم حتماً از مشاوره‌های کارشناسان ما در مجموعه زیباکس نیز کمک بگیرید. مشاوران ما به طور دقیق، آناتومی بینی شما را آنالیز می‌کنند و به شما اطلاع می‌دهند که بینی‌تان از چه نوعی است. برای ارتباط با کارشناسان ما و تشخیص نوع بینی خود (گوشتی یا استخوانی) روی دکمه زیر کلیک کنید.

توصیه‌های تکمیلی: چگونه بهترین مدل بینی را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین فرم بینی؛ مجموعه زیباکس
انتخاب بهترین فرم بینی؛ مجموعه زیباکس

در این مقاله متوجه شدید برای هر فرم صورت کدام مدل بینی مناسبتر است و با انواع صورت آشنا شدید. در انتها باید بدانید هر چهره‌ای ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد؛ به همین دلیل به مدل بینی خاصی نیاز دارد که این ویژگی‌ها را به بهترین شکل ممکن برجسته کند.

حواستان باشد هرگز در این زمینه از اهمیت انتخاب جراح مناسب و حرفه‌ای غافل نشوید؛ زیرا تنها یک پزشک کاربلد می‌تواند شما را به نتیجه دلخواه و ایده‌آلتان برساند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم حتماً از مشاوره‌های کارشناسان ما در مجموعه زیباکس استفاده کنید. آن‌ها با بررسی دقیق فرم چهره، نوع بینی و انتظاراتتان، بهترین جراح را متناسب با اهداف و خواسته‌هایتان به شما معرفی می‌کنند و تا رسیدن به نتیجه نهایی در کنارتان هستند.

اگر هنوز سؤالی در مورد انواع مدل بینی برای عمل دارید، آن را در بخش زیر بنویسید و تجربیات خود را نیز با ما در میان بگذارید. این مقاله مفید و ارزشمند را برای دوستان خود که قصد جراحی بینی‌شان را دارند نیز بفرستید.

چگونه مطمئن شوم که مدل بینی انتخابی من به چهره‌ام می‌آید؟

برای اطمینان از اینکه مدل بینی انتخابی با چهره شما هماهنگ است، ابتدا باید آناتومی صورت خود را به دقت بررسی کنید. برای این کار بهتر است حتماً از افراد متخصص کمک بگیرید و از تجربیات آن‌ها استفاده کنید.

مدل بینی فانتزی بیشتر برای چهره‌های ظریف و کوچک مناسب است و برای افرادی که صورت‌های پهن یا برجسته دارند، انتخاب خوبی به شمار نمی‌رود. در این نوع بینی، نوک بینی بیشتر از حد معمول بالا می‌رود و ممکن است برای برخی از چهره‌ها غیرطبیعی به نظر برسد؛ بنابراین بهتر است قبل از تصمیم‌گیری با یک مشاور تخصصی در این زمینه مشورت کنید.

برای چهره‌های کشیده و مستطیلی، بینی‌های کوتاه‌تر و پهن‌تر مناسب‌تر هستند؛ زیرا این مدل بینی‌ها طول چهره را به صورت خیلی متعادل‌تری نشان دهند. بینی‌هایی با قوس خفیف یا پل صاف نیز گزینه خوبی هستند و به توازن بهتر چهره کمک می‌کنند.

بله، بسیاری از کلینیک‌ها و جراحان از تکنولوژی‌های شبیه‌سازی دیجیتال استفاده می‌کنند و در این صورت می‌توانید قبل از جراحی، نتایج احتمالی را بر اساس مدل بینی انتخابی خود مشاهده کنید.

بله، نوع پوست تأثیر زیادی بر انتخاب مدل بینی دارد. برای افرادی با بینی گوشتی، مدل‌های طبیعی‌تر با نوک بزرگ‌تر و پهن‌تر مناسب‌تر هستند؛ در حالی که افرادی با بینی استخوانی می‌توانند مدل‌های ظریف‌تر و با تیغه نازک‌تر را نیز انتخاب کنند.

جستجو هوشمند جراح بینی

بهترین و مناسب‌ترین جراح‌زیبایی بینی خود را بیابید.

مشاوره جراحی زیبایی بینی

بهترین و مناسب‌ترین جراح‌زیبایی بینی خود را بیابید.

بیشتر بدانید

جهت دریافت مشاوره تلفنی فرم زیر را تکمیل نمایید.

نام شما
شماره تماس
توضیحات

تماس با مشاورین زیباکس